Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

subota, 31.03.2007.

..::Lalalalala,opet post bez pametno naslovaaaa::..

Ej,ljudi...
Iskreno,ja neznam vise zasto pisem postove...Prije su imali smisla...Sad pisem samo zato jer me to netko zamoli.PA pisem.Uvijek sam to radila.Neki ljudi sve svoje osjecaje i misli drze u sebi.Ja ne...Nalazim stare dnevnike...Moja misljenja.Sada ih se ne sjecam,ali mi je drago da ih negdje imam zapisane..Osjecaji prolaze,ali je lijepo imati uspomene za njih...Stare dnevnike...Fotografije...I kad se sjetis losih stvari,opet ti je drago...Zato jer si sve to prezivio...I sad si tu.Uvijek kad imas osjecaj da neces uspjeti,dogodi se cudo...I na tom cudu smo zahvalni,ali ga se zaboravimo sjetiti kasnije...E sad fkt vise neznam sta pisem.Mislim,dosadno mi je,lol.Prije sam ovdje pisala svoje osjecaje i sve...A onda sam prestala.Istina je da je lakse se povjeriti nekomu koga neznas nego nekomu koga predobro znas...Ali je za ovaj blog s vremenom saznalo dosta ljudi koji me znaju...A meni je dosta predrasuda...I tako...Sad pisem gluposti...I sad idem...Pussa svima i puno vas sve wojim...I thx na komentarima...wave


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 13:12 - Komentari (89) - Isprintaj - #