Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

srijeda, 21.03.2007.

EEEEEJJJJ...

Ej,ljudi,fkt sry sto se tak dugo ne javljam...i ovaj post ce biti ful kratak,sam da znate da vas nisam zaboravila i da znate da cu vam pisat postove stalno cim dobijem opet zicu od interneta...mislim,moji su skuzili da se ne drzim nikad tih zabrana interneta pa su mi poceli zicu odnosit...haha,bilo bi smijesno da nije tragicno.i tak ja to pisem sad na satu informatike zadnjih pet minuta...haha.pa nisam bez razloga najbrza u tipkanju...pomazu tu blogovi i chatovu...ugl,komentrat cu vas svakom prilikom kad stignem,post pisem isto,cim stignem...i tak...nemam sta pisat...umjesto da ispravljam ocjene ja nabijam sve vise novih losijih...hahahahahah...opet,bilo bi smijesno da nije tragicno....provodim cijele dane sam slusajuci mp4 i ubijajuci se od dosade,lol.ugl,imajte malo suosjecanja samnom i ostavite mi puuunooo komentara da se bar imam cemu veseliti kad sljedeci put dodem,haha....pussa svima i sve vas wojim...pozzzzzzzzzwave

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ps.thx na tolkim komentarima na prosli post i sad cu vas sve probat (ak stignem) stavit u linkice....

- 13:42 - Komentari (133) - Isprintaj - #