Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

nedjelja, 24.12.2006.

Novi post samo za vas...

Evo,skuzila sam da fakat duuuugo nisam napisala post(ne treba mi komentar popu tek sad?)lolcek.Ma samo sam ja skuzila da sto duze ne pisem posteve,to vise komentara dobivam...A svi znate kako ja jaaaakoooo volim komentarcice.Zato se bolje potrudite ako zelite i sljedeci post poslije ovoga.Ali ovaj post nece biti neki dubokouman(tu rijec cesto upotrebljavam u zadnje vrijeme,lol).Pisat cu tek tako,kad vidim da vec trazite novi post...Evo,Badnjak je...Ispekla sam kolace(ja?neee,ja sam samo malo pomogla,antitalent sam,spalila bi kuhinju,lol),cak sam i sobu spremila...To se od mene ne moze ocekivat nikad osim pred Bozic,lolcek.Okitila sam bor i sad se dosadujem...Bila sam jucer u gradu s Mateom,trebala je ici i Dora ali nije mogla...Kupila sam svojima poklon za Bozic.Na sestru sam najvise potrosila...I ona nasla racun i skuzila kolko sam potrosila,pa ju je malo pekla savjest.Onda se sjetila genijalne ideje...Uzela nekoliko novaca(nece mi rec kolko),umotala ih,i napisala moje ime.Mala je talent,mora se priznat,lool.Nadalje,skuzila sam i da mije simpa girl ostavila puuuno komentara pa joj ovom prilikom zahvaljujem(ovo je ko da sam Oskara pokupila,lol).Onda,hvala Dori sto mi je ostavila onaj kilometarski komentar da hoce novi post.Bilo ga je...zanimljivo za citat.Onda,Valerije,i tebi hvala na komentarima,sam mi nemoj vise Tvrtka spominjat...Divno je to dijete,ali ipak...Ipak si ti zasluzan za moj nick...hihihihi.Evo,tjeraju me sad da idem s kompa ,ovo malo vremena sam dobila kao bozicni poklon,lolcek.Cujemo se uskoro i svima SRETAN BOZIC...Morala sam to rec,pa pristojno je,sta ne??pozzwave

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 16:14 - Komentari (43) - Isprintaj - #