Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

nedjelja, 17.12.2006.

Who am I??

Evo,bas sam nesto bila razmisljala,pa sam odlucila to podijeliti s vama na blogu.Savrsenstvo...Postoji li netko na ovom svijetu tko je savrsen?Savrsena osoba bez mane,kojoj sve ide od ruke...Moram priznati da u nekim sretnim trenutcima mislim da sam to ja.A onda prestane.Trenutak savrsenstva...Samopouzdanja...Nestane.I opet si u mraku.Trazis samu sebe...I tako stalno.Neki dan ti moze biti dobar.Vesela si,sretna,uvjerena da nista to ne moze pokvariti.A sljedeci dan-kao da te nema.Seces gradom,ne shvacas samisao zivota.Koliko osoba koje znam imaju ili su imale takvo razmisljenja.Da se vozis u autu i u jednom trenutku pomislis:"koji je smisao zivota?,sto bi se dogodilo da samo skrenemo?"I zato se najbolje pomiriti sa sudbinom.Ona cu uvijek biti tu.Covjek je krojac svoje sudbine...To mozda je istina,ali ne potpuno.Ako se nesto treba dogoditi-dogodit ce se.Nitko nije savrsen.Neki ljudi su tu uvijek uz nas.Dijele s nama smijeh,suze...Tako da se ponekad cak i zapitas:"Cime sam ja to zasluzila?".A neki ljudi,nasuprot tome,tu su kad im zatrebas.Glume lazno sazaljenje samo da bi bili sigurni da ces i ti biti uz njih kad im bude tesko.Daju nesto od sebe,ali ocekuju nesto i zauzvrat.Imala sam najbolju prijateljicu jos od drugog razreda.Stvarno smo bile super i sve smo dijelile.I nije se dogodilo zapravo nista.Nasle samo svaka jos neke prijatelje.I nista se nije misjenjalo...Osim nas...Osobe se mijenjaju,svijet ostaje isti.Lagali bi kad bi rekli da se sve promijenilo.Promijenili smo se mi.Vise si nismo pasale kao najbolje.I prestale smo biti.Ponekad se sjetim tih vremena,ali onda shvatim da je to proslost,a sadsnjost je drukcija.I dalje smo dobre,ali imam sada nekoliko drugih prijateljica u svome zivotu i u koje imam potpuno povjerenje.I tako ce biti zauvijek.U krug...Ljudi ce se mijenjati,a svijet ce i dalje biti isti.Ljudi ce se promijeniti,ali sjecanja ce ostati.Neznam kakva su mi to razmisljanja u zadnje vrijeme.Bezizlazna,tamna na neki nacin...Ali stvar je u tome sto ja sama napokon mislim da su iskrena.Saljem vam svima big pozz do sljedeceg posta...wave

Nasla sam i nesto fora slikica pa da vam ih pokazem...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


coolroflkisswinkyeseekbangdeadgreedynaughtymouthwashnutpartysmokinthumbupwavecereksmijehnjamimahludzujo

- 15:27 - Komentari (80) - Isprintaj - #