Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

srijeda, 13.12.2006.

Love hurts,school sucks...lol

Evo mene opet...
Ovaj dio posta sam odlucila posvetiti ljubavi...
Ali ono sto ja osjecam prema njemu nije ljubav,a nije ni zaljubljenost,zato jer iz zaljubljenosti proizlazi ljubav.
Svida mi se,i maslim da bi svatko trebao u zivotu imati tako neku osobu...
Da kad ga pogledas,da ti uljepsa dan...
I glupo mi je sto ovo sad pisem.
Jucer sam Matei rekla da ga volim
.Puste rijeci,to je nemoguce.
Jedna od mojih faza,volim te,mrzim te.
Covjek se mora pomiriti sa necim sto je odavno tu...
Samo si previse zaluden da bi to vidio.
Mislis da se svijet vrti oko tebe,ti si centar svega...
Ali ubrzo izgubis nadu,shvatis da nema svrhe,da je ljubav ili zaljubljenost,jos samo jedan prolazni dio tvoga zivota.
Moze ti se ciniti da tu osobu nikad neces zaboraviti,da ces uvijek zaliti zbog neceg cega nikad nije ni bilo...
Nocu neces moci spavati,misleci na njega,jesam li ja kriva sto je sad sve ovako kako je?Beznadno?
Krivis sebe...
Ali bez razloga.Za ljubav i zaljubljenost je potrebno dvoje.
Doci ce neka druga osoba...
Sve to ces ponavljati s njom,misleci,kako sam si to prosli puta mogla dozvoliti,zbog njega...
I onda opet ispocetka...
I nikad nece biti bolje,dok ne dode prava ljubav.
U sto rijetko tko vjeruje.
I zato ja tako skepticno gledam na svo to rezanje...
Mislim,teenager si,svida ti se netko,to je normalno.
Ali ti ces ostariti,ta osoba ce nestati iz tvojih misli,naravno,ostati ce neko sjecanje...ali i oziljak na ruci koji ce te stalno podsjecati na to kako si glup bio...
I zato ne shvacam ljude koji to rade...
Mislim,i oni ce to shvatiti,ali prekasno...
Neki sada kazu da ce se ubiti zbog nekog decka.Pa dajte,molim vas.Ako si tako glup da to kazes,pa ubij se,ti ces propustiti cijeli svoj zivot,ne netko drugi,zato se onda odmah ubij a ne gnjavi druge sa svojim glupostima.
Na kraju tunela,uvijek je svjetlo...
Ali nitko od nas ipak ne moze izbrisati taj feeling...Ljubavi mislim...
Ja znam.Kada god cujes zvuk poruke,nadas se da je to on,stalno se osvrces da vidis gdje je,molis Boga da se ti njemu svidas kao on tebi,sjecas se bilo kojeg zajednickog trenutka...
I to je lijepo...
Osjecaji koje neces zaboraviti,ostat ce u tebi,ali to ne znaci da je taj netko the right one,osoba koju ces voljeti zauvijek i biti s njom do kraja zivota.
Zato jer takvih slucajeva je jako malo,mozda ni nema.

I napisala sam ovaj post,napokon neko moje misljenje o svoj toj ljubavi.Ako vam se dalo citat,cestitam...cerek

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

A sad drugi dio,lol.
Ovaj tjedan pisemo oko osam testova,to sam vec rekla.
Jucer smo pisali povijest.Dobro,i vjeronauk,ali za to me boli briga.
Nisam znala na slici prepoznati Josipa Stadlera,pa nisam znala zasto je Bascanska ploca vazna za hrvate itd.
Ma glup je bio test,skoro nis nisam napisala,a nije mi se ni dalo.
Onda smo pisali povijest.Toga sam se bojala jos od prvog sata kada su akaci pisali i rekli kakav je test.
Samo opisivanje!
A ja to nis nisam znala...Jedva sam pusta cinjenice naucila...
I prezivim ja nekako do povijesti...
Bila sam hrabra,ostala sam,njih troje je otislo doma jos treci sat jer je povijest bila cetvrti...
Bar su se oni spasili kad vec nismo mogli svi...Ovo zvuci kao neka recenica iz akcijskog filma,lol.
I pisemo mi tako test,deset pitanja,sve opisivanje.
I ja prva dva znam,bacila se na opisivanje,skoro cijela strana na dva pitanja i onda kaze ona:"ostalo vam je jos deset minuta do kraja".
A ja na drugom pitanju!!
Onda sam samo nesto kratko odgovorila sve ostalo...
I nisam znala zadnje.Okrenem se ja Anji iza mene i probam ju pitat a profesorica kaze:"PETRA,VEC SAM TE TRI PUTA ULOVILA KAK SE OKRECES!"
Kad??
Ma na kraju je ispalo da sam bezveze pisala tako dugo prva dva pitanja zato jer sve to nosi jednako bodova.
Dobit cu tako slaaaabu ocjenu....
I drugi sat povijesti trebali rjesavat neka pitanja iz knjige,trebalo ih rijesit petnaest,a ja ih rjesila tek deset kad zvoni i profa mene prozove da joj donesem biljeznicu na pregled.Sad cu i to zaribat...
A povijest mi treba za srednju...
Ma fuckas,jucer je cijeli dan bio zasran,trebala sam ostat doma i prespavat ga!
Evo,sad se opet nepotrebno zivciram.
Ali drago mi je da nisam markirala povijest kao neki zato jer je ona to skuzila i rekla da ce svi ti koji su otisli odgovarat najtezu grupu pitanja,isto opisivanje itd...
Jadni oni...
E,sad idem,nesto malo uciti....pozzzzzzzzz
wave

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Evo i te predivne slike bašćanske ploče koja je bila na testu iz vjeronauka...lol,koje ja gluposti tu stavljam...Image Hosted by ImageShack.us

- 11:14 - Komentari (30) - Isprintaj - #