Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

utorak, 12.12.2006.

Sta da radim...

Evo mene opet...Trenutno bi trebala ucit povijest zato jer nis neznam i pokupit cu takvu jedinicuuuu...Ali ja se jednostavno ne mogu skoncentrirat(koja fora rijec kad ju pises...) pa tu pisem post da bi vi imali sta za citat.I mislim da bi za ucenje trebalo bar malo biti naspavan...Ja koja se inace budim jako kasno(necu napominjat kad,lol),danas se probudila u pola devet,a to je za mene prerano,da se razumijemo.Jos nisam sinoc mogla zaspat...Prevrtala sam se po krevetu ko ludakinja i trazila u sitne nocne sati,neki razlog zasto se u zadnje vrijeme osjecam tako obesrabreno,tako...cudno nekako,a da za nista od toga nemam razloga...Prosle godine i sve prije,sam ljude koji ne bi mogli proci s pet,ne s pet nula,samo sa pet,cudno gledala i nisam ih razumjela...U svakom slucaju sam bila odlikasica,mozda je bilo predmate koji mi idu bolje ili gore,ali uvijek sam imala pet za kraj godine i to bez previse ucenja...A sad,sad mi se cini da je sve na ovom svijetu zanimljivije od ucenja.Mislim,ovaj tjedan pisemo oko osam testova,danas dva.I ja umjesto da ucim,gledam onu glupacu koja vodi novu lovu i dva sata vice:"NAZOVITE,NAZOVITE,koja je to rijec,znam da znate odgovor...".Da poludis.I jos da imam osjecaj da mi slabije ide samo u skoli,ali neeee...Ja u zadnje vrijeme ne znam sta bi sama sa sobom...Koji mi je vrag,ja neznam...Sve mi je dosadno,lako planem...Imam osjecaj da u zadnje vreijeme nisam dobro drustvo ni sama sebi,a kamoli nekom drugom...Ocekujem svasta i od same sebe i od drugih,a tek sad dok ovo pisem shvacam,da sam ja ta koja se treba pobrinut sama za sebe,a ne ocekivati nikakvu pomoc sa strane...Trebam iskoristiti svaku priliku koja mi se pruzi,a ne ih cak i nesvjesno,oidbijati od sebe.Ovo mi je zadnji razred osnovne skole.I umjesto da ga shvatim i kao zabavu i kao trud za upis u neku normalnu srednju skolu,ja sam ga prihvatila samo kao zabavu...Ocekujem da ljudi shvate moja misljenja i prihvate ih,ali kako ce to bit moguce kad ni sama to neznam...Neznam ni sta sam s ovim postom htjela?Ubiti dosadu?Naravno,sve je bolje od ucenja povijesti i biologije...Evo,dobro,sad sam se ispisala,a sad idem uciti.Mislim pa cak i ON Image Hosted by ImageShack.us nesto uci,lool.
Big pozz svima...mah
PS.Simpa girl,jel ti se ovaj dizajn vise svida?Lolcek...

- 09:56 - Komentari (11) - Isprintaj - #