Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

utorak, 05.12.2006.

Bokic,(iliti)-holi,holi,lol

Evo,napokon se javljam...Shvatila sam da sam ja osoba bez imalo inspiracije...Mislim,kad gledam kakve stvari drugi pisu...Pocne me bit sram,lol.Pa kad se meni neda tu iznosit svoja misljenja i stajalista o nekim "ozbiljnijima" stvarima.Inace,u mom zivotu nema nis novo...Dosadujem se ko i inace itd.Dora je napisala neki post,o prijateljstvu valjda.Necu sad kopirat nju(a ni njene slike vise),originalna sam.lol.Prijateljstvo vise ne shvacam tako ozbiljno.Kad se meni neda,a bome ni nikom drugom da takvo postane.Naravno,imam puno prijatelja...Ali vise u nikog nemam potpunog povjerenja,i neznam odkud to.Necu pisati svoje osjecaje na blog,necu ih pisati na papir,necu ih govoriti prijateljima...Ostaju u meni...A i nevjerujem da bi se nekom dalo mucit s mojim "problemima" i slusat ih.Zahvalna sam svima sto me uopce trpe ovakvu.To mi je mama neki dan rekla...Da bi trebala biti zahvalna prijateljima sto me trpe takvu kakva jesam zato jer sam jako "teska" osoba...Ma ok je sve to...Ne da mi se pisat vise....Javim vam se sto prije(se sjetim).I da,mama mi je dosla do adrese bloga,pa se zacudila kako sam prosta??Ma nema veze,tako da cu se sad malo suzdrzavat,lol.Ma,nemam fakat blage sta da pisem.Napisala sam vec puno postova koji su bili ,nazovimo to,ozbiljni...Spremila ih za kasnije i izbrisala na kraju.Mrzim takve stvari...Al ovo cu objavit.I za kraj kiss svim mojim prijateljicama i prijateljima i HVALA sto me trpite.Pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzmah

Za prijatelje...


image hosting file

image hosting file





I za salu...=)

Customize your blog

Customize your blog

- 14:33 - Komentari (10) - Isprintaj - #