Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

utorak, 28.11.2006.

Samo malo na brzinu,lol

Evo da se i ja malo javim nakon sto sam primjetila da komentara na post(zapravo samo spot)ima malo previse...kolko se treba listat...I moram priznat da je najimpresivniji komentar od Dore da hoce novi post...lol.I Doru ovom prilikom pozdravljam(vidis,ti mene nikada),kao i sve ostale moje "vjerne obozavatelje" lol.Ne mogu bas dugo pisat,a i iskreno,neda mi se...Kad budem nasla barem malo inspirejšn u svojoj glavi prekrcatoj glupostima,javit cu vam se odmah.I napisala sam dugi post sad o svojim razmisljanjima sad...I odmah ga izbrisala...Ne volim takve stvari dijeliti "sa svima" na blogu...Zapravo,neznam u koga vise mogu imati povjerenja i ovako,a kamoli da takve stvari pisem po blogu...Ma nema veze...Sve ce to proci,lol.Neda mi se vise pisati...Samo jedan spotic i ja idem...Kiss

Pink-U+Ur hand

- 20:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #