Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

petak, 24.11.2006.

Oj...

Evo,sjedima sama doma...Profesori jos uvijek strajkaju pa onda ih i ja podrzavam...lol.Sama sam doma i tako mi je uzasno dosadno...Inace bi u ovakvom trenutku nazvala Doru,pa Mateu,pa neke druge cure,pa bi se nasli...Ali danas necu.Neda mi se vise biti ona koja to stalno organizira i pada u kazne zbog telefonskih racuna potrosenih na dogovaranje da idemo van gdje se i posvadamo.Neda mi se vise biti "krivac".A i sumnjam da ce se netko od njih sam sjetit da se nademo...Ako njima nije stalo do nicega,ok,nece vise biti ni meni.Prezivit cu doma sama umiruci od dosade.Nek vas ne grize savjest kad ovo procitate,to bi bilo idiotski,to je ionako samo moje misljenje.A i da se netko nalazi,naci ce se Dora i Anja,Matea i Tena ili tako netko...Svatko si je nasao nekog,lol.A meni se nis neda...Ja sam jutros misla ic Matei i ona je misla pitat jel moze ona itd.Sad je vec jedan i ona se toga tek sad sjetila,a i meni se vise neda ic...
Neznam sta da radim,ali nema veze,idem malo surfat po netu,igrat igrice ,ma bit ce ok,mozda se i koje ucenje zalomi(svjetsko cudo).Dabogda ucitelji strajkali jos dugo,dugo....Pa to je za njihove obitelji a i za nas odmor,lol!
Do citanja,bywave

- 12:46 - Komentari (5) - Isprintaj - #