Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

srijeda, 22.11.2006.

Totalna depra...I krv...fuuj!

Kao sto naslov kaze,totalna depra...Ali ne moja,nego osoba blizu mene.Ako se pitate zasto,reci cu vam.Netko na nasoj divnoj skoli(od cura) se sjetio da bi svoju "patnju" sto ih neki decko nece,mogle izraziti tako da se rezu ziletima po rukama i nogama...Vec sad zvuci bolesnobang.Pa mislim stvarno,sta one stvarno hoce da im ime nekog decka ostane urezano u ,doslovnom smislu rijeci, u ruku?Totalno sick.namcorI jos je fora u tome sto to ne rade neke totalno one bad girls nego one mile i drage za koje covjek nikad ne bi rekao da svaki dan stoje pred umivaonikom dok im se krv slijeva s ruku...Wow,koji prizor...A jos nesto ima tu!Neke cure su toliko ocajne da govore ozbiljno da ce se UBITI za nekoga decka!!Halooo??Mislim,za to kao prvo treba imati hrabrosti.Sto ja nemam zato jer se ja bojim i zamislit da s tom ostrom stvarcicom idem po svojoj ruci dok krv tece....Brrrrr....E sad mi je dosta,kuda ide ovaj svijet,ja stvarno neznam.Najbolje od svega je to sto su mi neke cure jos rekle da bi one pomislile da se ja iz naseg razreda prva rezem.Ma de bok!Pa nisam luda...
Ugl.sad na malo veselije stvari.Jos jedna moja super frendica iz razreda si je napravila blog.Zove se Tajana i super je cura-posjetite ga.Samo kliknite tuuuuu.Hvala Kristini kaj mi ostavlja komentarice(napravi i ti blog)!
Nemam vise kaj za pisat pa sad idem...pozz svima....wave


Ps.bas mi je bilo zabavno sto sam nazivcirala Doru kaj sam skinula njenu sliku ruze pa je rekla da ce stavit sifru.Zasto nisi??I ova mi je jaaako fora,pa sorry...
Pps.SUTRA JE STRAJK!!Jest cemo pizzu i zezat se pod nastavom!Dobro samo ovo s pizzom je novost.lol
Ppps.Ivana,promiscuous znaci sloboda po pitanju seksulanog morala,loool
Pppps.meni treba dat oscara za najvise pisanih postova,lol.nikad ne nestaje inspirejšn,hihi

Image Hosted by ImageShack.us

A i ova slikica mi je slatka...

Image Hosted by ImageShack.us


- 21:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #