Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

ponedjeljak, 20.11.2006.

Novi blog...

Evo,napravila sam novi blog.Ne bi ja onaj brisala da mi nisu na zivce isle one gluposti prek vikenda.Pol mi je postova bilo zbrisano,svi komentari...I onda sam jednostavno puklapuknucu i umjesto da nes zbrisem i sredim,ja novi blog napravila!A nije i neka razlika,prije je bio something or nothing,sad je nothing or something.To ja nemam inspiracije pa sam mijenjam redosljed rijeci...lol.A i nije mi dao da radim na staroj adresi iako je zbrisana...Ma bit ce skoro isti (zapravo isti) ko onaj,sam se nadam da ovaj puta nis nece bit sjebano.Do sljedeceg mog javljanja (koje ce biti sa slikicama i spotovima za nekoliko minuta),bokic...wave

- 13:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #