Kazalište - Susretit će se u sredini

ponedjeljak , 31.12.2018.

ORIENTFEST GALA EVENING | KAZALIŠTE LUTAKA | JULY 6 AT 9 PM










Click here: Kazalište






Hence the lyrics Zadnja ruža Hrvatska meaning: Last Croatian made the song very popular in Croatia, but also criticized in some parts of the rest of Yugoslavia due to perceived undertones, which were considered for the Yugoslav policy of. Srednju školu za dizajn zavšava Novom Sadu.



kazalište

During the recording sessions, Zoran Cvetković left the band and was replaced by Marijan Brkić. Menart et Tutico qui reproduit le concert de 1993 ŕ Zagreb lors sa tournée avec Dalmatinka.



kazalište

Raspored predstava - Miro Gavran rođen je 1961. In 2014, Prljavo Kazalište releases single Tamni slapovi, which announces a new album which will be released in late 2015.



kazalište

Gradsko kazalište Žar ptica, Zagreb Miro Gavran KAKO JE TATA OSVOJIO MAMU Redateljica i scenografkinja: Slađana Kilibarda Dramaturginja: Ana Prolić Kostimografkinja: Hana Letica Glazba: Nenad Borgudan Igraju: Ugo Korani, Gorana Marin, Berislav Tomičić, Nina Erak-Svrtan, Ana Marija Vrdoljak, Ante Krstulović i Dunja Fajdić Vrlo raširenu pojavu razvoda roditelja predstava Kako je tata osvojio mamu, prema tekstu suvremenog hrvatskog romanopisca i dramatičara Mire Gavrana, sagledava iz dječje perspektive, koja je uvijek iskrena i izravna. Priča je to o dječaku koji teško podnosi činjenicu da mu majka i otac više ne žive zajedno pa uz pomoć djevojčice koju simpatizira čini sve ne bi li otac ponovno osvojio majku. Trajanje: 70 minuta Uzrast: 9+ State Puppet Theatre, Vidin, Bugarska Aleksandar Sergejevič Puškin BAJKA O RIBARU I ZLATNOJ RIBICI Redateljica i dramaturginja: Magdalena Miteva Igraju: Margarita Kostova, Adelina Ilijeva, Biljana Bozinareva, Kazimir Kolev, Kristo Ivanov i Plamen Kanev Suvremena adaptacija poznate Puškinove Bajke o ribaru i ribici dolazi nam kao ultraljubičasta predstava. Glavni lik potiče maštu gledatelja u predstavi s puno humora, vizualnih preoblikovanja i smiješnih situacija, sve u stilu animacije. Zlatna ribica nije samo glavni lik, već i pripovjedač koji gledatelja vodi kroz priču sugerirajući mu ideju da svatko od nas može činiti čuda. Originalna glazba, sedamnaest dječjih songova, i mladi akademski glumci jamstvo su da će ovaj mjuzikl djecu, ali i odrasle, povesti na prekrasno glazbeno putovanje kroz šumu do bakine kućice. Trajanje: 40 minuta Uzrast: 4+ Zero en Conducta Company, Barcelona, Španjolska Jose Antonio Puchades i Julieta Gascón Roque ALLEGRO MA NON TROPPO Redatelji: Jose Antonio Puchades i Julieta Gascon Roque Glazba: Red Vox Studio Kostmografkinje: Agnés Costa i Claudia Fascio Scenografi: Angel Navarro i Kim Dutour Oblikovanje lutaka: Miguel Hache Igraju: Jose Antonio Puchades i Julieta Gascon Roque Vizualna predstava koja koristi lutke, objekte i pokrete tijela kako bi nam ispričala priču o ludom biću koje slijepo hoda kroz život dajući šanse drugima a da ne zna kome ih daje. Ipak, ono će, bez obzira na sve, primiti ljubav. Ponekad je ljubav slijepa, a ponekad su zapravo ljubavnici ti koji ne vide. Trajanje: 50 minuta Uzrast: 7+ Kazalište Hotel Bulić, Zagreb Ivana Brlić-Mažuranić KAKO JE POTJEH TRAŽIO ISTINU Redateljica: Senka Bulić Kostimograf: Oliver Juralić Scenograf i glazba: Tomislav Ćurković Igra: Luka Nižetić Radi se o monodrami, koju izvodi Luka Nižetić, o trima mladićima koji odlaze u šumu u potrazi za medom i putom susreću mitska stvorenja Svarožića i Bjesomara. Osnovna poruka priče koju nam autorica želi prenijeti jest ta da čovjek može biti zaslijepljen materijalnim stvarima i strastima. Ivana Brlić-Mažuranić daje nam naslutiti da je, zapravo, lako obogatiti se, a još je lakše postati moćan. Redatelj: Xavier Elsen Glazba: Fahd Moumen Igraju: Michel Carcan i Othmane Moumen Dva glumca, malo dekoracije, bez teksta: pričaju samo tijela! Dva lika, žrtve monotonije svojih poslova, prepuštaju se mašti da ih vodi. U ludim i sanjivim situacijama, oni prilično jednostavno žive svoj svakodnevni život. Hoće li preživjeti sve opasnosti koje vrebaju u neprijateljskom okruženju — uredu? Predstava govori upravo o tom problemu, koji sve više uzima maha. The Wall, odnosno zid, u ovom je slučaju više od pukog središta scene: on predstavlja sve vanjske, ali i unutarnje, prepreke s kojima se suočavaju mladi na pragu sazrijevanja i prvih velikih životnih odluka. Trajanje: 50 minuta Uzrast: 12+ Zagrebačko kazalište lutaka Fran Levstik TKO JE VIDEKU NAPRAVIO KOŠULJICU Redatelj: Zoran Mužić Dramaturg: Nikola Šimić Scenografkinja: Dinka Jeričević Oblikovateljica lutaka: Neda Ilijević Glazba: Nenad Brkić Igraju: Jadran Grubišić, Maja Nekić, Dinka Vuković i Borna Galinović Videk, najmlađe od sedmero djece, čija majka udovica po cijele dane radi da bi prehranila obitelj, uvijek nosi odrpanu košuljicu jer novu odjeću dobiva samo najstarije dijete. Priča o Videku jednostavna je poput slikovnice za najmanji uzrast, ali govori o temama važnim za svaku dob. Videk nas uči tomu da se suosjećajan odnos prema prirodi stostruko vraća i da čovjek tek u suradnji s okolišem može ostvariti puninu svoga postojanja. Pratimo njezino putovanje kroz sva četiri godišnja doba i brojne nevolje koje će je snaći na putu. Ne izgubivši pritom nadu i hrabrost, na koncu pronalazi svoj identitet pretvorivši se na kraju putovanja u prekrasna leptira. Trajanje: 45 minuta Uzrast: 3+ Dječje kazalište Branka Mihaljevića, Osijek Marta Mekovec de Carvalho KRADLJIVICA KLJUČEVA Redatelj: Hrvoje Seršić Dramaturg: Nenad Pavlović Scenografkinja i oblikovateljica lutaka: Ria Trdin Glazba: Dinko Seršić Igraju: Kristina Fančović, Inga Šarić, Srđan Kovačević, Ivana Vukićević, Đorđe Dukić i Lidija Helajz Clustrum je grad s tisuću vrata. Jedna od njih, drvena, stara, puna porezotina od noževa, neprobojna su, tako da su ih neki više puta pokušali otvoriti, ali nitko to nije uspio. Čini se kao da je netko pokušao izvući njihove čavle. Ta vrata čuva Mama Mirakul. Clustrumom se pročuo glas da se pojavio netko tko krade ključeve — sve je više vrata otvoreno. Počinje se širiti strah… Sve dok se jednog dana Mama Mirakul ne sretne oči u oči s kradljivicom ključeva. Predstava Kradljivica ključeva govori o osnovnoj ljudskoj potrebi za pripadanjem, o tomu koliko smo spremni riskirati kako bismo pronašli svoj dom, okusili život… Trajanje: 55 minuta Uzrast: 5+ Teatro Koreja, Lecce, Italija Enzo Toma i Silvia Ricciardelli RAGS OPERA Redatelj, dramaturg i kostimograf: Enzo Toma Scenograf: Lucio Diana Igraju: Enzo Toma i Silvia Ricciaredlli Ovo je priča o osjećajima, o našem odnosu prema emocijama i tijelu, koji se s odrastanjem mijenja. Bez riječi, uz pomoć poznatih opernih arija, na sceni se odvija složeno putovanje kroz život. Trajanje: 55 minuta Uzrast: 7+ Gradsko kazalište lutaka Rijeka Jelena Tondini WANDA LAVANDA Redateljica: Morana Dolenc Scenografkinja, kostimografkinja i oblikovateljica lutaka: Luči Vidanović Glazba: Anita Valo i Meri Jaman Igraju: Petra Šarac, Andrea Špindel i Zlatko Vicić Glavni lik ove priče ovčica je Wanda, koja se neobičnim izgledom, zbog svoje šarene vune, ističe među životinjama. Iako je zbog toga drukčija od prijatelja, s vremenom počinje shvaćati da to nije mana, već prednost. Ovo je priča o toleranciji i uvažavanju različitosti koja djecu od najranije dobi uči da je važno prihvaćati drukčije od sebe. Trajanje: 35 minuta Uzrast: 3+.



Prljavo Kazaliste-Marina [HD kvaliteta]
Zaljubljenik je u kazališnu stvarnost i ono što kazalište kao prijatelj čini. « Oů a disparu la Slovénie? Dčs l'âge de 13 ans, elle jouait le rôle de Karmela dans Frane Štrapalo, comédie musicale pour les enfants. In 1981, the group recorded its third album in the studio of Sjunne Ferger in. Severina gagne ensuite le premier prix de l'émission populaire DEMO-X de Radio-Zagreb, ce qui lui permet, ŕ l'âge de 17 ans, d'enregistrer son premier disque, qui sera produit par Orfej « Orphée » sur une composition de Tomislav Mrduljaš. Pratimo njezino putovanje kroz sva četiri godišnja doba i brojne nevolje koje će je snaći na putu. At that time, shortly before the upcoming , tensions broke out between the constituent countries of the Yugoslav , so the issue of an eventual Croatian from Yugoslavia started to rise. Miljenko Bengez, dizajner svjetla Kazališnim svjetlom počinje se baviti 1993.

[69 poze|Najbolja zvaka za muvanje|Ona trazi njega split]






Oznake: raspored, predstava

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.