<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Hyy

Sinoc sam bila taako heppy .. kupila sam jednu extrica torbu u Skandalu.. mm.. bas je kulovskasmokin
I fall in love with it the moment I saw her xD
Rasplozenje mi se popravilo. And I was hepiiiiiiii . Moci cu je nositi i u skolu. Yea.
Sad ce neki reci - jao, materijalne stvari ti donose srecu. Well, of course it does! I svako ko tvrdi suprotno je big fat licemjer!!

Nije to toliko do stvari vec sama spoznaja da si dobio nesto sto ti se jako svidja. I sto zelis. Naprimjer, sretna sam kad mogu sebi priustiti neku novu krpicu. Ali sam takodje sretna kad imam neki sitnis da dam prosjaku na ulici, ili kaad vidim frendicu nakon duzeg vremena, kad mi neko jako drag ozdravi.. ma primjera je milion, i ne mozete osuditi nekog da je povrsan, jer je sretan zbog nove stvari koju je dobio.

Mrzim lazno moralisanje. I licemjerstvo. Govore moji dragi "frendovi", turbofolkljubci kako mrze pank, rock "drekavce" i sl .. a kad nesto od te mjuze dodje na top listu onda kazu meni : E, bogati, da nemas ti onu pjesmu xxx (gdje je xxx ime pjesme) od onog benda (ime najcesce speluju pogresno) pa da mi send (a)namcor
I ja kazem NEMAM.
Ja mrzim turbofolk, i mrzit cu ga uvijek. neki to isto govore, a ovamo znaju sve pjesme od Seke, Cece i njima slicnih. Nemojte, molim vas.

Image and video hosting by TinyPic

Super slika, jelda

Budite pozdravljeni mah

18.07.2007. u 14:51 | 2 Komentara | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Welcome?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Thnx for visting me!
Please - bez ruznih komentara
-bez copy/paste komentara
Ako zelite ostaviti komentar, napisite nesto fino, ili radije i nemojte.
Ne zamjerite pocetnicke greske, jer sam nova na blog.hr.
<33

My friends :
Aenima
murderdollface

MessyQueen

Zovite me Dreamy_Punk. Pravo ime i prezime necu objavljivati, jer zelim ostati anonimna :)
Imam 13 godina i zivim u Sarajevu.

**********

Slusam rock, punk,metal a ponekad i r'n'b ako sam u takvom raspolozenju.
Ne furam se na darkere, oblacim se "normalno" i ne rezem vene.
Mislim da su predrasude na osnovu toga sta slusas veoma glupe.
Ma, predrasude su inace glupe.

Likes ***

Volim citati, slusati muziku i crtati. Gledati filmove ali to manje :D
Volim svoju femily, slatkise, komp, ljeto,converse, modu, malog cuku..

Dislikes ***

Ne volim kao sto rekoh predrasude, rasizam, ljudsku glupost&nemar, ratove, okrutnost prema zivotinjama,doktore
bube, skolu. Mrzim ljude koji podcijenjuju zene, i zene koje podcijenjuju same sebe. Pomalo sam feministicki raspolozena


Wishes ***

Voljela bih posjetiti Japan, Maroko, Veneciju, Prag, London. Voljela bih napisati knjigu, dobiti cuku,
imati modnu reviju svojih kreacija, ici na utakmicu Manchester Utd-a, upoznati Amy Lee i Gerarda Way-a
probusiti hrskavicu uha :D, nauciti svirati gitaru
Od materijalnih stvari voljela bih mob nokia 7373 crni, martensice, slip-on sneakers, set lakova, set za izradu nakita.



Extras

Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons


Counter