<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Hello, cosmic children of the universe!

Danas je divna nedjelja ^^
Doduse, na raspustu sam pa mi je whatevaaa.Lol. Danas neCu ici nigdje, pa sam se posvetila blogichu. Ha ya .
Dodala sam mali milion iconsa u boxeve. HTML, I love it ! Mislim, na blog.hr (i blogger.ba) .. it iz very simple tako da i ja dum-dum mogu da skontam i postavim background sa omiljenog mi blogskinsa. Probala sam blog.ba, blogger.hr ali su im kodovi tako debilni da sam odustala -.-
Nadam se da vam se svidja :P
Mislila sam staviti i neku mjuzu, ali necu.
Imam neka pitanja :))) ako ovo iko procita, moze da mi odg
[1] Kako mogu add-ati blogove u svoje prijatelje?
[2] Da li mogu uploadati avatar za svoj profil, i kako ^^?
[3] Ima ih jos ali nemogu se sjetiti.

Image and video hosting by TinyPic

A sad malo o meni ^^ mislim , nije da volim pricati o sebi ali moram -.-
Cuj moram? Ma eto, red je..
Vecinu stvari imate u boxevima, ako vam se da citati..
Mogu jos da dodam da ne pijem, ne pusim (iako sam probala ono prvo); da sam net-addict, imam malo pravih frendova, bolje se slazem sa starijom rajom (cast izuzetcima), i jaaako sam lijena.
Wow, niste li impresirani mojom pojavom :D

I da, moj dream boy je .. ima ih vise
[1] Gerard Way
[2] C.Ronaldo
[3] Chris Brown

Moram reci da mrzim skolu, ne volim cak ni veliki odmor. Kratko traje, stignem samo kupiti klopu i to nesto bezveze jer nemamo kantinu, MC-Donalds i slicno. Jedino volim smijati se nastavnicima i glupavoj djeci, crtati na casovima i lijepiti zvake ispod klupe. Nije da sam nepristojna, ali mi je mrsko ici do kante samo da bih izbacila zvaku. A posto su tako pakosni da nam ne daju zvakati na casovima, za kaznu imaju zvakom izlijepljene klupe u svom kabinetu! Waaaa

I jos nastavnica me davii kad lakiram nokte crnom bojom. hah. This is frii kantri. Ali de to njima utuvi u glavu. I jos ako ne zavezes kosu u rep, cijeli ti cas cvrkuce nesto .. samo zato sto oni imaju muske frizure i ruznu kosu koju ne zele da iko vide neznaci da sam i ja takva. Tako da, da bih izbjegla kvocanje, napravim pundju uz pomoc olovke, bar za vrijeme udarnog dijela casa.

well .. leave some comments .. bye

15.07.2007. u 16:09 | 6 Komentara | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Welcome?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Thnx for visting me!
Please - bez ruznih komentara
-bez copy/paste komentara
Ako zelite ostaviti komentar, napisite nesto fino, ili radije i nemojte.
Ne zamjerite pocetnicke greske, jer sam nova na blog.hr.
<33

My friends :
Aenima
murderdollface

MessyQueen

Zovite me Dreamy_Punk. Pravo ime i prezime necu objavljivati, jer zelim ostati anonimna :)
Imam 13 godina i zivim u Sarajevu.

**********

Slusam rock, punk,metal a ponekad i r'n'b ako sam u takvom raspolozenju.
Ne furam se na darkere, oblacim se "normalno" i ne rezem vene.
Mislim da su predrasude na osnovu toga sta slusas veoma glupe.
Ma, predrasude su inace glupe.

Likes ***

Volim citati, slusati muziku i crtati. Gledati filmove ali to manje :D
Volim svoju femily, slatkise, komp, ljeto,converse, modu, malog cuku..

Dislikes ***

Ne volim kao sto rekoh predrasude, rasizam, ljudsku glupost&nemar, ratove, okrutnost prema zivotinjama,doktore
bube, skolu. Mrzim ljude koji podcijenjuju zene, i zene koje podcijenjuju same sebe. Pomalo sam feministicki raspolozena


Wishes ***

Voljela bih posjetiti Japan, Maroko, Veneciju, Prag, London. Voljela bih napisati knjigu, dobiti cuku,
imati modnu reviju svojih kreacija, ici na utakmicu Manchester Utd-a, upoznati Amy Lee i Gerarda Way-a
probusiti hrskavicu uha :D, nauciti svirati gitaru
Od materijalnih stvari voljela bih mob nokia 7373 crni, martensice, slip-on sneakers, set lakova, set za izradu nakita.



Extras

Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons


Counter