VRAZICAA

petak, 07.04.2006.

za ladu

Myspace layouts

Myspace layouts



JEDNA OD PIVA:
Tri kurtona skoro 20 kuna
zbrajam dok joj ljubim vrat
plus piće u gradu i dvije kutije pljuga
a meni mlohava ćuna
al' tako mi i treba kad pijem k'o smuk
rek'o sam sebi već milion puta
neću pijan forsirati fuk
jer će bit' mlohava ćuna
mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna
sad koristim sve druge ekstremitete
skrivački ispod popluna
ali nije ona više dijete
ona zna što je mlohava ćuna
mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna
mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna
ali vratiću se do trafike
jer kutija je još uvijek puna
možda mi vrate mojih 20 kuna
kad im šapnem - mlohava ćuna
mlohava ćuna, mlohava ćuna...
toliko para i truda, a mlohava ćuna.
- 22:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.