VRAZICAA

petak, 07.04.2006.

svasta

slusam jesenu meni i sjecam se mojih 20 dana najboljih u zivotui. to je bilo na viru s rumenjicom(jelenom) bilo nam je savrsno, ja i ona bez staraca, ko pustene s lanca, cuga na molu, dolazenje doma prije 6 nikad, spavanje do 5...jedva cek more,more,more, sunce,plaza....jedva cekam i vir i vodice i pasman i zadar....
joj, denis zeli da se ove godin nademo u zadru, jer prosle ja nisam htijela... uglavnom, jos mijesec dana jebene skole... a onda.... M O R E partyŽ
danas smo se na vijeronauku zajebavali i decki su nazvali moju annu peraja je r se bavi sinkroniziranim plivanjem... a decki su nam bili davali(curama iz razreda) nadimke po zivotinjam prosli tijedan, anna je bila tulja(Zbog plivanja),nana cudnovati kjunas(zbog dugih nogu),ja sam bila zaba(jer imam velike oke), tina je bila trosko voce(neznam zakaj),marije nije bilo u skoli, linu su nazvali betmen(jer je darkerica),hrvoja robin(da si pasen uz linu),tihy je kornjaca(neznam zas),andrea deva(jer je debela)...
mene jeda frend s mora nazvao odojak jer mi se zgadio zivot kad sam ga vidla mrtvog(ne jedem meso)...
JEDNA PIJESMA ZA TIHY DA SE NEBI NALJUTILA...
lopov lopova crne kose ti
znas ti ko sam ja, znam ja ko si ti,
hajde dodi mi djevojko,djevojcice i ukradi mi sve,
oci vezi mi ruke zavezi mi hej jer smo isti zar ne?
uzet cu ti sve,uzet ces mi sve, moja dusa je nato navikla
lazi nesto zna prevarit ces me kao sudbina starog lopova!
lopov lopova uvjek osjeti
nema tajni tu, nema kajanja,
hajdedodi mi djevojko,djevojcice i ukradi mi sve,
oci vezi mi ruke zavezi mi hej jer smo isti zar ne?
uzet cu ti sve,uzet ces mi sve, moja dusa je nato navikla
lazi nesto zna prevarit ces me kao sudbina starog lopova!yes
zal mi je kaj se nismo dugo vidle s baricem, ahmetovicem,gregorkom...

ima novog svega, prekinula sam s danielom jer ga ne voli, voli al ko frenda... matja se naljutio jer sam mu obecala da mu necu slomiti srce, a navodno jesam...al boze moj niko nije savrsen... hvala bogu pa je petak, u nedijelju idem kod sase na rostilj(makar ga ne volim, al ce biti dobra zajebancija), a u subotu u lisinski na neku kaj ja znam, ak idemo dobimo 5 iz gk pa idem, od viska glava ne boli...
muci me krima, kum nasla, restoran nasla, goste pozvala, a ja mogu gola i icelava otici jer neznam kaj bum obukla, svake subote sam u gradu i nis nikad ne nadem (za krizmau), moram paziti da haljina il sos nebude prekratki,da majca nema velki dekolte ili nedaj boze gola leda.. ko da idem u opatice, moram paziti da mi se slucajno nebi vidla koza, ko da dmo u kamenom dobu.. aj ona kaj bu mi se svidalo obuci cu pa makar prekrsila sva "pravila"...headbang
sad cu se spremiti i otici do importane galerije da vidim kaj tam ima, a sutra u grad... pusaaaaaa
layout for myspace

layout for myspace

- 15:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.