VRAZICAA

četvrtak, 06.04.2006.

ZA MOJU ANNU

MySpace Layouts

MySpace Layouts


daj molim te zaboravi onog dececa iz a razreda!!! kaj ne kontas da on tebe nije vrijedan(sumnjam da ces naci onog koji te je vrijedan,ali boze moj)
song for you:
Frida
frida je bila moja kraljica
(3x)
a nitko nije bio njezin kralj
Ja sam radio
a ona je cekala
ona je cekala
da padne mrak
Ona se cudila
sto ne znam uzivati
ja sam joj rekao
hey honey nije to sam tak'
Pod nama su
pucali kreveti
mi smo se pucali
dok ne pukne dan
Ja sam je gadjao
al' nisam pogodio
taj joj metak
nije dovoljan
Frida ja ti nisam dida
Imas dobre usi slusaj kroz njih
ti si bila moja jedina pracka
a ja sam bio samo sprih
Frida je bila moja kraljica
Frida, jesil' cula za Lou Reeda
Frida je bila moja kraljica
a nitko nije bio njezin kralj MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 19:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.