VRAZICAA

četvrtak, 06.04.2006.

razocarana

jako samrazocarana u neke ljude, tj. vecinu, ja na skoli fakat nikog ne mrzim za razlku od nekih drugih. obozavam ljude iz a,b i ce razreda. najbolji su mi:
ANNA-moja nada,nju mogu pitat kaj ocu i ona ce mi na sve odgovoriti i cura je fakat zakon i ima savrse4ne noge (ona misli da je za_ _ _ _ _m zbog toga..) e i stalno se smije , to mi je supacdead
NANA- cudna biljka, super je, nemam rijeci za nju
TIHY-my best friend, moja podrskathumbup
LINA-ona je u svom filmu, o.k mi je, al nikad neznas kak s njom(darkerica)
VIKI-flegma,ludak,manijakthumbup
ZIMA-maderfaker,poznajem ga od uvijek, zivac smokin
LADA-luda perverznjaca,suuupacccckiss
PROSOLKA-ona i zima, neznam kaj bu to na kraju bilo.. ja i lada naslucujemo buducnost...
LESNJAKICA-moja susjeda, opicena, besst no
ČONA-on i bekyparty
COTA-taj deckok,joj................. cool
STUBA-ludak, mali debeli....smokin
TINA M.-cura iz preskog, rocnije oranica...predooobra...
MATEA-ludakinja
P.S NEKA SE NE LJUTE ONE KOJE SAM ZABORAVILA!!!!!1wave

MySpace Layouts

MySpace Layouts

TO JE ZA DENISA
- 14:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.