kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/no

it's all about mee :)

Image Hosted by ImageShack.us


MOJ MSN: devil.inside.666@live.com


Image Hosted by ImageShack.us
živa istina

evo ja nacrtana, ahhaha


Image Hosted by ImageShack.us

........


.............


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


yep, i'm a bitch, a classy one & yeah you're a hoe, a nasty oneroflsmokinparty



Image src=
......................................................................

BITCHY? SORRY I JUST DIDN'T KNOW HOW TO SAY FUCK YOU POLITELY!!!


.........................................................................

JA:

Image g

evo ovako, ja san emily iman 15 godina, gledan na život sa svijetlije strane, nije me briga ko ce sta mislit o meni ja san ja, kome se ne sviđan neka lagano ODJEBE, a kome se sviđan JOIN THE CLUB... ugl iden u prvu jezicnu, ide mi u svemu: skoli, ljubavi, prijateljstu, zavođenjucerek, postizanju svega sta ocu... nisan dosadna, zlocesta, hladna, ukocena ni umisljena osoba (sta god vi mislili), ali san malo zajebana sta se tice, pa uglavnom svega... volin izlazit i plesat dok ne istrosin svu energiju pa sljedeci dan spavat... po prirodi nisan ljubomorna na nikoga, slušan ama baš sve i pisma koja je stvoren za mene, necete virovat cajka-maloljetna, hah, ugl, najbolje prije su mi barbie, mladenka i petra, ima jos puno dragih osoba, ali ipak su mi njih tri najbolje... moran spomenit miu, koja mi je predraga, ali kako je pocelo lito svak na svoju stranu, a jebiga zivot nije fer... ugl to bi bilo najvaznije...cerek





I GAZE UP AT THE SKY EACH NIGHT AND FIND THE BRIGHTEST STAR, IT'S SO CLOSE BUT JET SO FAR...



Image Hosted by ImageShack.us


marina my little bitch:


Image Hosted by ImageShack.us



ova cura mi je uz mladenku najbolja prija, uvik uz mene, uvik ce pomoc i bit na mojoj strani bila ja u pravu ili ne... imamo isti ukus za muske nazalost rofl... uskoro ce se opiturat u crno ka i ja hehe pa cemo ja ona i mladenka bit u kompletu, crnke rulz... ugl u pocetku se nismo bas volile al sad je to totalno obrnuto... sve znamo jedna o drugoj, izlazimo, zajebajemo se kako samo mi znamo... ma ljube i love you!!!



barbie sexyaca:


Image Hosted by ImageShack.us

(OVO O BARBIE SAN PISALA ODAVNO SAMO DA SE ZNA DA MI SE NEDA BRISAT, AL VISE NE MISLIN O NJOJ SVE NAJBOLJE, UGL DA SE NE IZRAZIR RUZNO...)

ovo je moja naaaaajlipša, naajdraža, naaaaj...sve, ahah prija... upoznali smo se u skoli i postale s vrimenon predobre, svaki dan se skoro vidimo i bas smo ono dream time, plavuša i crnka, sta se tice zabave na istoj
smo valnoj duzini, uvik smo za akciju i nove stvari, iako padan pod njen loš utjecaj, pocela san stopirat odkad se druzin s njon, al bar ne pjesacin, haha, obozavan mou malu prelipu plavusicucerek


mladenkissa:

Image Hosted by ImageShack.us

predoooobra, obozavan je... s njon mos pricat o svemu, ali doslovno o svemu i uvik ce ti pomoc... cura je jako pametna pogotovo kad je u pitanju davanje savjeta... jedino jadna pati da ima istu boju kose ka ja, tesko se rijesit crvene, haha... kao sta vidite prelipa je, sexaca moja u svemu me podržava i HVALA ti draga kiss




petrissa:

Image Hosted by ImageShack.us

trebate cut njene fix ideje, zato mi i je tako draga, jer je opicena i s njon se mos predobro zabavit, pokvarila me totalno iako nece da prizna, haha, ugl ic ce sad u moju skolu pa cemo radit show, haha, ugl zenksa je preluda, jako zgodna i prelipo joj stoji kraca kosa, u kratko vrimena smo se samo tako našle, pozz petrissemah




mateissa:


jos jedan clan fantasticne petorke, hehe, ugl upoznale smo se davno a pocele druzit na pocetku skolske godine... predraga cura i preslatka... zaljubljena do usiju hehe, zna se sprdat i dobra je prija, love ya baby ;)...






Image Hosted by ImageShack.us



nadrcic:

Image Hosted by ImageShack.us

evo iako smo prekinili necu ga izbrisat koda nije postoja, drag mi je bia i uvik ce bit, ali jebiga prekidi su uvik gadni

mia:

Image Hosted by ImageShack.us

mia i ja smo bile stvarno naaajbolje, ali kako smo škartale žensko društvo i poceli izlazit svaka sa svojin, pa i ne cujemo se nesto cesto, a jos rijeđe vidimo... to mi je stvarno zaj jer je zenska predobra i svasta smo prosle skupa, ali eto sta je tu je, vojin teee miiaaa



moja sekica:
Image Hosted by ImageShack.us

evo moa seekisa, stavila me na blog pa moran i ja nju, en zelin ad se osjeca zapostavljeno... dobre smo mi i znamo se zajebavat koda smo prije, ali cesto se svađama jer nju puca pubertet, haha, sve u svemu, ona je lipotica moja mala na koju se pale moji prijatelji, hahahah





joke_d_jebach:
Image Hosted by ImageShack.us

ovo je joke iz mog razreda... nakon onog cuvenog tukicevog tuluma nas dvoje smo super, e i cak je izjavia da smo oboje sotonjare, hahaha, duga prica... nema tuluma na koji me nece pozvat i nagovarat 3 dana da dođen, i odgađat jer ne mogu doc... a predrag mi je, pozz joke








dea:
Image Hosted by ImageShack.us

ovo je deissa iz mog razreda, jedna mi je od najdrazih osoba iz raz, lipa moa plavusica, hehe




tamara:
Image Hosted by ImageShack.us

ovo je tamara, doslovno provodimo 24 sata dnevno zajedno, uvik prispava kod mene ode s menon na selo da mi ne bude dosadno, dobra je i sa mojon sestrron... malo je zajebana, ali dobro je to, pozz tamara :)



ostatak mog drustva, napisat cu vise kad dobijen slike: gorki, jelena, dijana, eni, ivana, buzi, baja mlađi i baja stariji... ostala ekipa ima ih previse, najvazniji su nabrojani...



Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us


AJME SAMA SAN SEBI SLATKA NA OVIN SLIK

BITCH WITH A STILE
Image Hosted by ImageShack.us

okrece se pola grada za mnom koda sam estrada, iman telo remek delo!!!

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


evo jos malo o meni:
naj boja: svijetlo plava (najbolje mi stojicerek)
naj pivacica:beyonce (jer plese bolje o bilokoga)
hobi: s-faktor (jer je prejeben i jer san multi talentsmijeh)
naj prija:marina (jer smo slicne)
skola: 1.jezicna (jer san pametna, ne streberica)
najmrza stvar: lazi (jer razarju poveznice između ljudi)
najgora moja osobina: previrtljivost (jer me majka takvu rodila XD)
najdraza stvar: plesanje (jer mi daje snagu)
najvise volin: sebe (jer san superzubo)
najdraze pice: ledeni caj od limuna (jer je osvjezavajuc)
ok pocela san pizdarije pisat, neka to bude to...





Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 03.08.2008.

you don't have to love me cause I DON'T LOVE YOU EATHER

iiiiiiiiiiiiii, moj noovi bloog ;), dopizdija mi stari...