°°meni drage osobe°°

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dalija... jedna fenooomenalna osobaaa...legenda na kvadrat.. ma sve super sve 5 o njoj.. vtp.. <3

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rašo...suuper dečko.. SMIGL.. hhe.. ma sve suuuper o njemu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Josipa moja...legenda na legendama.. neustrašiva... hhe.. obožavam ju.. zajebantica na kubik.. nikad nije tužna, jbt nezna šta znači riječ tuga,bol,patnja.. i na tome joj svaka čas.. mala samo nastavi tako =).. pusaaa

Image Hosted by ImageShack.us

Kreleee.. isss.. neam riječi za njega..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Medak mala..hhe.. carica.. suuuper curka.. sve 5.. cmok

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Krele,Krajna i Toni... ne zna se ko je veća legenda.. ipak.. ne bih nikog izdvajala.. v.v.p.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljubo.. hehe.. ma isto super dečko.. zajebant..nekad malo pretjeruje.. ali inače sve naaaj =).. <3

Image Hosted by ImageShack.us

Megica moja... ljubaf moja veeejika.. obožavam jeee... uvijek je tu.. ma lutko vtppppp =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Suuuper curke... Veky i Tajchy... ma sve 5... Zajebantice..ko dva mala razigrana zvrka puna sreće i veselja.. =).. v.v.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Veca,Gera i Jopa... legendeee... =)... sve the best... =)..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Taychy...ma super veseli curičak.. hhe.. maja moja cjunja.. pufaaa...vtp

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tončica... suuuper dečko... ma sve the best... v.g.p.p.p. zajebant na kuuubik =)... zadaćnicaaa.. njegova specijalnost lol

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pucan...CAR... dečko je suuupeeer... pravi, pravi frend.. =).. nea ga država .. vtp

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marin... dečko moje best frendice.. Josipe.. hhe.. jelda da su savršen par??? ae.. sam se vi ljepo držite jedno drugoga i sve će bit 5... jel da golupčići moji??? =)... JOPA & MARIN for all life <3

Image Hosted by ImageShack.us
*svašta nešta*

No Name - Moja lju...


Posjetite ih =)



Image Hosted by ImageShack.us
CARICA JOPA
Image Hosted by ImageShack.us
CARICA VECA
Image Hosted by ImageShack.us
CARICA LELA
Image Hosted by ImageShack.us
Dalija
Image Hosted by ImageShack.us
Leko
Image Hosted by ImageShack.us
Dujmićka
Image Hosted by ImageShack.us
Taja
Image Hosted by ImageShack.us
Bara
Image Hosted by ImageShack.us
Petra Ana
Image Hosted by ImageShack.us
Pucan
Image Hosted by ImageShack.us
Petra & Ana
Image Hosted by ImageShack.us
AnaMarija
Image Hosted by ImageShack.us
Megica

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Tomy =)

*^NeŠtO o MeNi^*

Free Web Counter
Free Web Counter
koliko vas je bilo na ovom blogu od 17.12.2007.g. od 10:55

Ja sam jedan curičak po imenu Tomislava.. Živim u Sl. Brodu u najboljem naselju Livadi..JakoOo sam tvrdoglava osoba..da,da.. ne predajem se dok ne bude po mom.. hhe.. Idem u naaajbolji razred, naravno 8.d 2007/08... sve ih punooo volim..al zamalo.. hhe, što znači da ih ne volim baš sve.. ali šta tu mogu.. :S
Image Hosted by ImageShack.us

VoLiM

*svoje prave prijatelje...=)
*pričati s Krešom i Jopom na skypu
*skype i msn
*slatkiše
*mobitel
*putovanja
*Jopu
*Lelu
*LIVADU
...

Image Hosted by ImageShack.us


Ne VoLiM

*školu
*neke ljude,koje ni ne bi nazvala ljudima..
*meso
*tzk
*Josipu
*Ledu

...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

msn:tomy-sb@hotmail.com
skype:tomislava.katinic
e-mail:livada_girl@net.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


***MOJA ABECEDA***

A-anđeli (vjerujem u njih)
B-banana(najdraže voće)
C-Christmas (obožavam ga!!)
Č-Četnici(pravoslavni gadovi, jebem ih sve po redu)
Ć-ćevapi(ja ih mrzim)
D-dečko (posebna osoba)
-džip(mmm..hhe)
Đ-Đorđe (nedavno preminuo)
E-ekipa (voli svoju ekipu)
F-friends(imam ih punooo=))
G-glazba (opušta me)
H-hamburger,vegeterijanski(mljac)
I-Ilakovejs (volim ga puno)
J-Josipa Bilić (best frendica)
K-kurac (mmm)
L-LIVADA(4ever)
LJ-ljeto (obožavam ga!!)
M-mama(ne znam što bi bez nje)
N-Nikola (moj tata,jojim ga puno)
NJ-njoke (mmm)
O-opičena(this is me)
P-poljubac (obožavam se ljubiti)
R-romansa (baš do jaja)
S-Srećko (hhe..divan dečko)
Š-škola (ponekad ju i volim...)
T-Tomo (ok. dečko)
U-urota (hm...)
V-voljeti (prekrasna riječ)
Z-Zadar(treala sam se selit tamo)
Ž-život (uživajmo u njemu!!!)

Image Hosted by ImageShack.us







°°Moje ljubavi°°

nešto najbitnije o mojim KRALJICAMA =)

JOSIPA

rođena je 19.08.1993.g. moja naaajfrendica.. već duže vrijeme.. sve joj mogu reći.. povjeriti se o svemu s njom razgovarat.. jednostavno ima sve ono što treba jednoj najfrendici..zauzeta je.. stoga, na vašu žalost dečki , prstiće k sebi hhe =).. zajedno planiramo upisati teh. školu..eh ti planovi.. cura je sva svoja.. briga ju šta drugi misle.. živi svoj život.. mala je svađalica.. da,da to joj je u krvi.. ali zato je i prava frendica.. vojim ju punjooo <3

VEDRANA

Vekac moj rođen je davne 1993.,točnije 10.09. Ona je jedna preeedivna osoba... jojim ju punjo,punjo, punjo.. Toliko je toga učinila za mene da joj to nikad neću moć zaboravit..ma i da hoću..a ja to naravno neću..lol..ugl. Veca je jedna posebna osoba u mom čudnom lifu...zauzela je posebno mjesto u mome srcu..poseban apartmančić..hhe.. Osoba je od veeeliko povjerenja.. kad god je Tommy bila u bedari..a da je Vekac znao za to..uvijek bi mi uskočio u pomoć.. svojim divnim savijetima, divnim riječima podrške i sve to.. tako da mi jedino ostaje reći ono najjednostavnije Veco HVALA ti..vtnns

JELENA

zapamtite!!! rođena 16.06.1992. =) .. legenda od cuuure.. obožavam ju.. to je ono što najmanje mogu reći za nju.. nema riječi kojima mogu opisati koliko ja nju volim i koliko ju cijenim kao osobu.. riječi izlaze iz srca i zalede se na usnama te mi je najlakše reći nešto jednostavno.. volim ju.. obožavam ju.. hhe.. puno me puta iznenadila..i to uvijek u pozitivi.. =) prijateljica je kakvu neki mogu samo sanjati i maštati o njoj.. puna sam hvale za nju.. ljepotica moja.. =)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JoOoOsipa moja... bestfrendicaaa forever.. ma vooolim ju nns.. frendica je kakvu se može poželjeti.. =) seka moja, kraljica, prijateljica, mama ma sveee u 1 .. <3

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vekac moj maji sjatki..srecha moja naaajvecha...mwaah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
LelaAaAaA... moja preeeljepa lutkica.. obožavam ju !! Inače ide u jezičnu gimnaziju.. što znači.. samo jedno.. da je užaaasno pametna.. hhe.. legenda.. kad god trebam pomoć Lela je tu =) <3

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jopa i Lela zajedno =)... i sad ae nek mi neko kažu da nisu preslatke itd..? hhe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I opet moje dvije ljepotice...=)...na toj slici su mi ispale ko dva anđelka..<3

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljepotice moje najdraže...čast mi je poznavat ih =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anđelak moj (Jopa)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anđelak moj (Veca)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anđelak moj (Lela) (ova maja fjuckava)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lelich i ekipa... ug. kako znati tko je Jelena.. samo trazite najljepšu.. hhe.. naravno.. crveno-siva majica i fjuckava kosica.. da,da to je Lela... <3

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I još jednom moja ljepotica Jopa.. ova desno..ofc.. hhe.. bubav moja najvecha <3

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovdije možete vidjeti dva moja anđelka...Vekca & Jopu.. Jopa ova maja jepota moja sa naočala u roznoj majici,a Veca ova plavusha kovjucava =).. v.v.n.n.s. <3




četvrtak, 27.12.2007.

ANONIMCI...JEBO VAS KRUH SVETI...ODJEBITEEE!!!I OD MENE I MOG BLOGA I . heh

Heeej moji najdraži...=)...

Eo meni dosadno..pa reko..ae idem napisat novi post =)...
Kao prvo...svima kojima još nisam čestitala Božić.. ovim putem ga čestitam..Sreeetan Božić!! Kod mene u zadnje vrijeme puuuno toga novoga...heh..eh da...i pozitivnog i negativnog...Svi koji čitate moj blog i komate me..mogli ste primijetiti da mi anonimci stalno seru po blogu.. Pa im ovim putem želim reći...ODJEBITE...moj blog nije napravljan da bi se prepucavali preko komentara...:S...noup,noup...zato pa-pa...il ako već hoćete srat..ako to nemožete učiniti u svom WC-eu..ako ga uopće i imate..onda se barem udostojite i predstavite se =)...al svejedno...odprilike se može i predpostavit tko su ti ljudofi...a i u ostalom...zaboli me za sve to što piše u tim besmislenim komentarima...jer JA znam da većina od toga..dobrih 95% nije istina...=)...uff..di sam otišla na tu defeknu temu..pa dok nije prekasno da se vratim na ljepše temice...Eto..ovih dana baš sam happy...a tako bi i trebalo bit..ovo božićno vrijeme baš lijepo i pozitivno utječe na mene...Nakon 4 godine..snijeg se udostojio pasti..da nam Božić ne bude sunčan i topao..nego lijepo prohladan i bijel..sve se bijelilo...ma predivno..=) eh da je svaki takav :P...Na polnoćku mi se nije dalo ići.. nego sam Božić dočekala sa svojim najboljim prijateljem...kompjuterom..hhe...šala,šala...Sad već znam šta će moji dragi prijatelji anonimci od ovoga napraviti skandal..od mrava slona..lol.. Tako da će u komentarima najvjerojatnije naći...pa ti ni nemaš prijatelja..computer ti je u biti i jedini prijatelj itd...pa da ne bi morala na to odgovarat..sad kad već pišem..da unaprijed kažem..imam ja puuunooo prijatelja..i to pravih, onakvih kakve neko može samo poželjeti i sanjati o njima..ali nisu svi iste sreće kao ja =) ...ug. ovim putem želim zahvaliti Bogu što mi je dao taj poklon..PRIJATELJE...oni su razlog zbog kojeg živim..dižem glavu i kad bi ju najradije držala dolje,zbog kojih sam sretna i tada kad sam u biti tužna,oni su oni koji su uvijek tu..kad god ih zatrebam ukočit će u pomoć...oni su ono što najviše cijenim...Tihi su ocean u mojim očima..i nešto više od toga...jednostavno su za mene predmeti obožavanja..a oni znaju na koje se sve ovo odnosi...=)... LJUDOFI...HVALA NA SVEMU!!!CIJENIM TO ŠTO STE UČINILI ZA MENE,ŠTO ČINITE ZA MENE I ŠTO ĆETE UČINITI ZA MENE...!Znajte da sam i ja uvijek tu..ako vama šta zatreba...=)...ali baš UVIJEK!!! Heh..raspisala se ja...;) .. eo i nova nam se bliži...jupiii...hihihi...nas 15-ak će nas slavit kog Guge...ndm se da će biti suuuper..ma de neam se ja šta nadat..kad znam da će bit super...hehe..i tak..nzm više šta da pišem..jel uoće potrebno spominjati petak??hhe...u petak u 9:30 idemo po knjižice..hhe..zapravo i nije baš hhe.. jer prosijek i ocijene nikad gore nisu bile...al ipak je četvorka..hhe =)...samo me malo zeki sve to oko upise u new school.. :S..oooOOO nooooOOO... ne žeeelim toOoO!!! A još ni nzm šta ću upisat..iz dana u dan mijenjam mišljenja...malo bi bila gimnazijalka..pa ekonomistica.. pa bi i u tehničku..pa se vriti i po glavi obrtnička..ma de užaaas!!!bojim se na tu pomisao da ću uskoro trebati odlučiti koju školu..da trebam okrenuti novu stranicu u životu.. a joooj..bit će mi jako teško..ali odma sam happy kad se sjetim..da imam svoje prijatelje koji će me uvijek oraspoložiti..da..da..eo sad me moja Jopica baš pitala oću s njom sutra na klizanje..pa ko bi imao srca anjfrendici reći ne..pa naravno da hoću ljube..heh..iako mi se baš i ne ide..ali sve za tebe..mislim da se to zove prijateljstvo...<3...i tak..polako idem.. polako,polako,polako..ae odoh..heh

PoOoOzZzZam svoje PRIJATELJE...kojih je tako puno..pa ću samo the best izdvojit...nemojte se ljutit koje ne spomenem...

*JOPA
*KRELE
*LELA
*MEGY
*TONI
*KRAJNA
*SANJA
*MANDA
*BUDA
*KIKI
*BARA
*LEKO
*MAJA

...ma de...skoro cijela LIVADA...ili kako bi ****SAMO JEDNA****... rekla to obično naselje..dušo..to nije obično...to je UNIKATNO...=)..LEGENDARNA LIVADA 4EVER =)




P.S. MAJA, JOPA I JA BI MOLILE ANONIMCA~°°~LIVADA THE BEST~°°~ DA NAM JAVI TKO JE..HEH..JER NAS BAŠ ZANIMA..I JA MU/JOJ SE ZAHVALJUJEM IAKO NI NZM TKO JE..HEHE..=)...TAKO DA..~°°~LIVADA THE BEST~°°~PLIZZZ RECI TKO SI =)...PUSE ŠALJEMO I ČEKAMO ODGOVOR...



| KoMeNtArI... (175) | NeMoJ TrOšIt | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.