ponedjeljak, 28.08.2006.

hm...hm....

hm...ovako ljudi moji ja sam bila opet na moru i to nisam znala da ću ić.i zato vam nisam pisala.smijeh bilo mi je jebenoooo,upoznala sam se s toliko ljudi...uh...hm...!!!išla sam s frendicom-jedna od bestica. i da ne zaboravim upoznala sam jedno pre,pre,pre,preslatkog decka koji je iz slovenije!dosla sam kuci i jos uvijek je sve pusto..moji su krecili stanburninmad i naravno ja koja nikad ne sprema moram tu nes slagat....ma da!!!
jako,jako,jako puno pusa i pozzz saljem vama (simple girl,bolesnjavi,mary,im just kid i ostalima,ak samn nekog izostavila nemojte se ljutit) a posebno antoneli koja nemre na net!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 11:07 - Tvoje riječi ( 11 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.