ponedjeljak, 09.04.2007. ♥

♥ ...:::SRETAN USKRS:::...

hej......kao sto titl kaze-sretan Uskrs!........nadam se da ste ga docekali kako ste najbolje znali,jer ja definitivno jesam!........pa tako...u sub. smo svi onak đipali,hehe.......sto je je,cekali smo uskrs!dosle macke u horos oko 10,i laganice pocelo zagrijavanje...onak sve grejt...i sta je bilo za ocekivat,odljepili svi ...haha...sta ces...onda otisle ja i moni do cezarriona(ono mos mislit,cak dva ''r''),tamo nas malo pocastili,i onda se malo odvojile...ups=)...ona otisla nest obavit,a ja polako s brunom i majom do horosa...tamo se raaazbacalii....onak do jaja:)))....dobro ima jos detalja,hmhm...a sta ces:).........liv jor lajf!....i lijepo se ja tina,i tak cajkasice dog. kao na pice...i gdje drugdje nego -horoskop...mi onak na korzu,a ljuuudiii....pih...de dosle mi do horosa...e čoeče...tamo puuuno puncato!..ko subotom!...ma fantasticno,nea sta!...i tako mi malo pocele po bambusu...i onda je postajalo svee bolje:)...jel tako tino?!:))...mi smo se uvjerile!...i tak mi zavrsimo u ceeezaruuu....i eto,vikend prava spica,nea sta!...(daj boze jos takvih...ok,ovo zvuci malo bolesno,al ajd,oprosteno mi je)....uf...super su mi ovo praznici...zasad,a nadam se da ce tako i ostat!...i naravno,da cete pisat,i uzivat,jelda?!...a jos malo pa subota,hahahah....neka..de ovaj post je onak malo katastrofa,inace je puuno bolje uzivo,hehe...nista,picani i pice,uzivajte i pisite!...............................kissarra-ANCHY

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

♥ 13:16 ♥ komentari (10) ♥ print...:::SRETAN USKRS:::...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.