body ....Prvi POsteekk.... - I'm Hot,I'm Smart,I'm Everything Your Not :) - Blog.hr body

....Prvi POsteekk....

Hay piplzii.Ovo je moj prvi posst..tak sam uzbuđena kaj imam blog..i da vam pričam o mom životu...hmm..o meni vam piše u boxevima..al da. ugl.
Evo upravo sam u Hrvatskoj,idem u školu.Napokon zadnja godina..morala sam kasnije krenuti zbog jezika..morala sam naučiti hrvatski,sad ga savršeno znam.finofino I takooC dok sam tu živim u Zagrebuu.Tu je takk kewlfino Svaki dan šooping pa školaa. A kuću ovdje imam ogromnuu..tj. vilu. hehe. Tata mi je predstavnik u saboru..a mama odjvjetnica..i imam savršen život...fino
Joj uskoro moram ići u školu...pa ću vam još samo staviti slikice da mi malo zavidite hehe.


Jaaa.. isuse preljepa sam siii cerekcerekcerekcerek
Image and video hosting by TinyPic


Moja vilaa..al to još bilo dok se gradilaaa finofinocerekcerekcerek
Image and video hosting by TinyPic

A ovo je moojaa vilaa u Švicarskoj cerekcerekcerek
Image and video hosting by TinyPic

I Za kraj moj najdražiii,živi u Švicarskoj pa se ne vidimo često crycry
Image and video hosting by TinyPic




08.12.2008. | 10:40 | | 17 | Komentiraj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
chotica

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




free hit counter

hit counter

O menii.

Zovem se Anabella
Rođena sam u Švicarskoj.
Došla u Hrvatksu sa 14 godina.
Imam 19 godina.
Imam dečka Jakoba.
Savršen je kao ja.
Imam 3 best frendice.
Savršene kao ja.
Po ljetu idem u Švicarsku,
Dok je škola u Hrvatskoj sam,
Idem 4.srednje.
Kasnije sam krenula u školu.


Ovo je moj msn.
Želim da me dodaju samo sawrshene cure i napaljeni dečki.Hvala.
sexylicious_anabell@hotmail.com


A ovo bih bila prekrašna ja. cerekcerekcerek
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ajmeee kak sam si šlatkaa. :D

Samo posebni linkovi:

Sekicee moje :)