Image and video hosting by TinyPic

!!!Kraljevina Spinčići!!!!=))

petak, 05.10.2007.

Tek toliko da se javim!

Evo ljudi pošto sam do jučer bio bolestan a danas sam još doma odlučih se ja napisat post!!!headbangPA nish se posebno nije događalo!!E da bio ja u konobi ispod žana koja špica e mala konoba a muzika unutra mp3,pikado,poker aparat!!!naughtynaughtynaughtyI tako mi tamo bili neš malo u petak onda u subotu u na KuzmovuwavewaveA to je bilo otprilike ovako nekako!!Prvo ja došo kod Robya na pijaču i onda mi lagano se spremili uzeli 2l mladog z apo putu i Krenuli u osvajanje brguda!!thumbupnonoI mi već krenemo i evo zi glupog štembot kao mogu ja s vamaheadbangheadbangheadbangA prije reko da ide bajsom i da će spavat goreblablablablai došli mi gore i pili i pili i pili...........partypartyI neki se malo napili "ŽUTOOOOOOO S MALO PLAVOGGGGGGG"thumbupI ful sam bez inspiracije i nazmna šata bi pričo i vidimo se na beloj nedeji pozzz svima possebno Majdicerek i Dodotu iz brgudasmijehsmijeh Ej mia još samo neš ŽUTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOthumbupthumbupnjaminjaminjami


- 17:44 - Komentari (98) - Isprintaj - #