Image and video hosting by TinyPic

!!!Kraljevina Spinčići!!!!=))

srijeda, 14.03.2007.

Ostao sam bez teksta

Ljudi moji ostao sam bez teksta ali doslovnonamcorNeznam sta da vam pricam!Ajde pocnimo od petka,mislim nis posebno nasli se ja,Kalac,Tonka,Moris,leona,Marin i jis par njih ja doneso nes cuge i tako!Kasnije oni isli doma a ja i kalac nastavili pit u kalamiti!!DA DA!!!yesyesTako nekako,i onda dođe subota e u subotu dan poceo sasvim bezazleno a zavrsio tako zao!!!burninmadburninmadNista ja u subotu bio cijeli dan doma i zove me sefica kalamite kao da pripremimo Leotu(sinu njezinom mom frendu)neko iznenađenje jer mu je rođendan!!!thumbupthumbupNista ja se spremio i otiso doje nisam ni sjeo vec mi je bila casa od pola litre puna na stolu e casa veca od moje glave:)))eekeekAli posto je leo imao upalu pluca brzo je otiso doma jer je poceo kasljat krv ali mi smo nastavili i dalje pit do neznam ni ja kadpartypartypartyA u nedjelju sam nebiste vjerovali MALO ODMORIO naravno do sedam sati onda sam iso u valentino i tako soryyy stavio bi slike sli ih jos nemam OBECAVAM BIT CE!!:)thumbupthumbupmahAj ljudi pozz i molim ljepo puno koment pozz!!mahmahmahmahmahmah

- 15:56 - Komentari (17) - Isprintaj - #