Birtija & stockcola

05.07.2007., četvrtak

Kraj semestra!!!

Pozdrav svim čitačima ovog bloga koji nitko ne čita! he he he. Naravno to ja luđak mislim. ali kak bilo da bilo sve je ok! E sad odkud da počnem. Nemam pojma ni sam. Završilo je kak je završilo meni osovno s polovicnim uspjehom!!!headbang Mislim neke stvari nisu jasne, posebno informatka, ali kolko sam primjetil nisam ni bas nekaj napisal taj ispit tak da mi i nije bas zao da ga nisam prosao! Ljudi u mojoj okolini muku muce sa ispitima! nekima je ostalo svega par ispita, a neki ce morati dugo toplo ljeto iskoristiti za ucenje!!!burninmad Dakle onima koji moraju na cijeli kup ispita zelim srecu i ako toko treba nudim svoju pomoc!! A ja jedva cekam da pocne ovo ljeto(koje je zapravo vec pocelo ali za mene tek sad kad sam polozio statistiku!) da se malo opustim i malo zabavim. nadam se da će mi draga pomoći u opustanju!!! cerekcerek "Da ne bi bilo zabune ljudi nisam mislil na one stvari, to se tice samo mene i nje" mislil sam ovak na razgovore i slično: he he he jel tak Ana?
Vidim zadnje vrijeme da mi komentiraju blog ljudi kojih dugo nema!! he he ili mene nema, mislim da ipak mene nema, ja sam se izgubio u magli usred ljeta!! Ma nije to, nego nekak mi bas i nije volja za pisanjem ovog bloga, nemam ja vremena za to!! Mislim imam ali ali, imam puno drugog posla!! naprijmjer vozim doma tacke (kariole) i ko mali majmunčić vozim bicikla sve do toplica(Pitam se zakaj???namcor) E ak vi ne znate zakaj ja znam i nije mi tesko, mogel bi netko se prikopcati za mene pa da ga vucem. (samo ne znam kak bi daleko dosli??? ak neko zna nek mi odgovori!!). Dakle sve je idilicno, pozivam sve da mi se jave od onih koji citaju, jer potaknut zadnjim komentarom prethodnog posta moram reci da sam ipak jos ziv, ali jednostavno nemam vremena pistai tolko postove, ali sad je ljeto pa budem valjda imao vise vremena da i ja malo taj blog uredim da ne izgleda bas ko da je sve to voda sama donesla bez ikakvog smisla!! Ja tak mislim da moj blog izgleda!!!smokinsmokin Naravno nist strasno, mislim da bi mogel i novi blog napraviti koji bi bil malo uredjeniji, ali samo akbu netko cital, jer ga nem pisal za sebe. mogle bi napraviti blog propalih studenata!!! he hehe, bas me zanima kolko bi se ljudi javilo na taj blog, i mogli bi cak staviti listu najpropalijih, ali naravno svi su pozvani a ne samo propali. Tu mislim i na one koji misle da budu propali.smijehsmijehsmijeh Ja ne znam ali mislim da se budem ja prvi uclanil u tu skupinu propal ja ili ne. Dakle nadam se da vam je ljeto dobro počelo. Dobru zabavu svima. vidimo se drugom prilikom. odnosno čujemo. ma ne!!!!!!!!! odnosno napišemo se!!!(ili napišamo)he he he. zezam se. Pozzzzzzdrav svima!!!!! he he hekisskisskiss Perite zubemouthwashmouthwashmouthwash he he he baj!!


Pozdrav od Matije!!!!!

- 13:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
blog za one kojima je dosadno i nemaju što čitati!!!