Birtija & stockcola

24.04.2007., utorak

vicevi za dosadu ubijati!!!!

evo dugo me nije bilo, pa da napišem post. nije mi baš zanimljivo ovih dana pa zato nisam pisal, a i nisam imal vremena. evo brojimo već 8 tjedan na faksu, sad je ludnica s tim kolokvijima, zamisli iz računoovodstva sam dobil samo 20 bodova, "bum ja njemu dal nadalje, i i tako dalje, bu me čul: naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalje". uglavnom idemo malo razbiti tu monotoniju pa napisati par viceva:


Vozi se Mujo u autobusu, a iza njega sjedi Kenijac.
Muju dođe da mora prdnuti i on iz olakšanja onako zvučno pusti.
Okrene se i pogleda u čuđenju crnca i reče mu:
"Uh bolan, šta te sagorih!!!!"



Žive Mujo i Haso na dva brijega jedan nasuprot drugom.
Otvori Haso prozor i vikne Muji:
"Muuuuuuujo!!", ovaj odgovara:
"Šta je bolan Haso????"
veli haso:
"Imam doma neka drva za cijepati!!"
Mujo odgovori:
"I šta sad da ja radim!"
haso:
"pa mislio sam da mi pomogneš!!"
mujo:
"eh, bolan ne mogu, imam neku spolnu bolest!!"
haso:
"pa kakve to veze ima s cijepanjem????"
mujo:
"pa to je opasna bolest."
haso:
"Aj bolan reci kakva je to bolest!!"
mujo:
"bolest: BOLI MENE KURAC ZA TVOJA DRVA!!!!"


smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

- 23:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
blog za one kojima je dosadno i nemaju što čitati!!!