Birtija & stockcola

12.04.2007., četvrtak

Nove ljubavi!!!

Evo mene opet... danas je bilo dobro i super. kad je lijepo vrijeme čovjek ne može biti loše volje. a ja pogotovo. probudim se ja i ajde na faks. u 8 ujutro čudno je kak taj naš profač može biti tak dobre volje. mislim uvijek je spreman na zajebanciju. ali to mu ne pomaže kad ljudi rađe čitaju "pevec" ili takve gluposti nego njega da slušaju. uglavnom, poslije nastave bili smo malo na kavi sve dok Dunja nije otišla. a onda je bilo svačega, sve dok naravno nije došla Suza i da bi nam otkrila da je ona cijelo vrijeme tu i da kao nije znala da smo mi gore u kafiću. moš mislit!!!!lud Sve je to bilo u granicama normale sve do njemačkog. kad odjednom spazim da se kolegica džemperka totalno razgoličila. (kod nje to znači da je imala nešto manje obučeno od veste od otprilike 3 kile), uglavnom vidim ja fošnjara da sjedi kraj nje. Pa da plava je i sve ostalo- baš za njega. sve bi bilo ok da kolega nije imao prezentaciju te ga viša sila maknula od kolegice. Bokček tak je tužan poslije bilyes i počeo razbijati glavu headbang kak je njogova kolegica dobar komad. he he he. mislim ak ju hoće samo naprijeda ali mora paziti da slučajno ne završi pod njinim džemperom jer bi ga to moglo doći glave. dobar je on ali previše ga te plavuše muče i to nije dobro za njega..... Jer ako počne s njom nekaj moglo bi završiti katastrofalno, mogel bi priječi na alkohol a ja mu tu ne mogu pomoći party. Ah bogec slab je na plavuše..... Dakle ljubav cvjeta ali ne samo njemu nego i drugima, ali nećemo o tome... idem se ja štrebati računovodstvo..... pozzzzzdravčić!!!!mah

- 23:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
blog za one kojima je dosadno i nemaju što čitati!!!