Divna veza, zaljubljenost, a stalno salje zahteve drugim devojkama na fb? - Susret s djevojkom

nedjelja , 30.12.2018.










Click here: Divna veza, zaljubljenost, a stalno salje zahteve drugim devojkama na fb?






Nisu oni toliko mutavi da ne znaju sta ce druga strana da pomisli. Udjem na fb i vidim da ne pise ni sa kim,. Pa naravno da se dopisuje, zasto bi ih inace dodavao...





Nije problem ako su mu to zaista drugarice,poznanice,ali cisto sumnjam,jer kako bas da su sve neke cice po tvom opisu. Mozda jer zna da sam mnogo ljubomorna ili? Mislim da samo voli pogledati,ali sto me laze. Ako je decku super sa vama, zasto bi slao zahteve zgodnim devojkama svaki cas?





- Obe nas je zvao za Novu Godinu,valjda koja pristane ako se sa nekom pokaci. Upoznao me sa roditeljima, bila sam kod njega na slavi, dovodi me kuci, prespavam kod njega.





Ne, ne nalazim opravdanje, vec ne zelim da skačem na prvu loptu.. Ima, slazem se da ima zaludjenika, negiranja u startu propale veze.. Ja sam upoznala jednog preko fejsa,ima 40 godina,ja 27,upoznali se i uzivo,takodje zivi u drugom gradu. Obe nas je zvao za Novu Godinu,valjda koja pristane ako se sa nekom pokaci. A mislis u sebi,mora da si mu posebna sto je bas tebe zvao ,kad malo sutra Gledaj vi ste tek par mesec zajedno, i nekako umesto da je opcinjen tobom bas u pocetku,da te zaista ceni,da je jako,jako zaljubljen ne bi rizikovao da dodaje druge devojke koje mu verovatno i nisu sve drugarce da te ne bi povredio ili da te ne izgubi. Nisu oni toliko mutavi da ne znaju sta ce druga strana da pomisli. Deluje mi kao da ga nije briga. Takodje,devojke nemaju pravo da mu traze da obrise fejsbuk,ili da prekine sa tim ponasanjem,jer cemu to,onda je to uadjeno na silu,a ne zato sto on to zeli. Ovako barem odmah vidis ,i odlucis da li ces moci sa takvim ubuduce. Ako on vec sada dodaje atraktivne devojke na pocetku vase veze,kako ce biti kasnije? Nije problem ako su mu to zaista drugarice,poznanice,ali cisto sumnjam,jer kako bas da su sve neke cice po tvom opisu. Znaci zeli kontakt i sa njima,iako ih ne poznaje. A sto bi zeleo kontakt sa novim devojkama ako je jako zaljubljen u tebe? Neko ce reci da ih dodaje onako,da se ne flertuje sa njima,jer muski vole atraktivne zene da se dokazuju jelte. Ma idi molim te,koja glupa opravdavanja za njih. Onda i sve zauzete zene imaju pravo da kontaktiraju druge seksi muskarce putem drustvenih mreza,cisto da pare oci,bez dopisivanja. Na kraju krajeva,mozda zeli da vidi i tvoju reakciju,ima i toga. Moguce je da samo zagleda a nema neke dalje namere,a moguce i da je zenskaros i da vesto moze da odrzava i nesto paralelno pogotovo sto niste svaki dan zajedno. Imajuci u vidu da niste klinci ,mislim da bi najbolje bilo kad vec imas sumnje da sednes i izlozis sta te muci. Veze koje imaju buducnost podrazumevaju da se uvek moze razgovarati o svemu. Ukoliko svaki dan budes razmisljala o tome a cutala samo ces dovesti sebe u takvo stanje da postanes ljubomorna i ne uzivas u vasem zajednickom vremenu. Pa ako se na kraju i ispostavi da nije nista uradio ti ces pod uticajem visenedeljne frustracije mozda da reagujes burno i kazes sto ne mislis. Bolje resavati stvari u samom startu i dok si jos smirena. Najbolje da sacekas pogodan trenutak,i da smireno i kulturno bez vredjanja i optuzivanja pitas sta mu to znaci. Morace da ti da neko objasnjenje,a i po njegovoj reakciji ces moci da naslutis malo bolje na cemu si. Ne bi trebalo da vas odnos bude doveden u pitanje ukoliko to uradis finim tonom,da to ne dozivi kao napad vec prosto rutinski razgovor. U vezi sam vec godinu i po. Moj momak ima 26 godina,a ja 21. Upoznao me sa roditeljima, bila sam kod njega na slavi, dovodi me kuci, prespavam kod njega. Komsije sve vide kad dodjem i njemu je to ok. Imam i pristup njegovom telefonu, ne krije od mene. Udjem na fb i vidim da ne pise ni sa kim,. Na fb mu stoji status veze da je u vezi sa mnom, slike sa mnom, profilna i dr. Ali primetila sam da svakih 7-10 dana posalje zahtev nekoj devojci koja je zgodna, lepa. Zbog cega to radi? Ja sam ga pre par dana pitala. Ne znam zasto me laze. Mozda jer zna da sam mnogo ljubomorna ili? Ne znam sta da mislim. Verujem da se ne javlja nijednom. Mislim da samo voli pogledati,ali sto me laze. Ostalo sve je super. Idemo na more za 3 dana. Devojke, mlade ste i razumem vase opravdavanje ovih momaka. Ako je decku super sa vama, zasto bi slao zahteve zgodnim devojkama svaki cas? Pa zato sto ga interesuju i druge devojke. Preko fb je najlakse uspostaviti kontakt i flertovati. Zasto mislite da se ne dopisuje ni sa jednom od njih? Pa naravno da se dopisuje, zasto bi ih inace dodavao... Trazi zabavu, avanturu, a ne samo da gleda A te price kako svi muskarci to rade, apsolutno nije tacno. Ovako se ponasaju tipicni zenskarosi. Znam ih mali milion... Nemojte da ih pravdate ni time da su svi muskaci takvi. Nijedan nece beskonacno dugo samo da gleda, a da ne pipa. Masturbiraju na te devojke vrlo verovatno ako su neke ekstra zgodne sa nekim provokativnim fotografijama. Tako je meni dečko rekao na početku veze,kad sam ga pitala ko ti je NN kaže on nema pojma.. MonaBombona hahah stvarno si me nasmejala al upravu si. Moj voli pogledati vidim ja to,ali starno ne krijemo nista jedno od drugog,on ima pristup mom tel. Upitala sam ga za te neke devojke koje je dodao, kaze a nju znam ona je cerka od mamine kozmeticarke, kazem ja pa sta ce ti, kaze on ne znam, onako. Ona druga, kaze znam ju zivela je pre u ovom gradu pa odselila, ona je bila sa tim i tim momkom. Pa hajde neka mu bude,ali motrim ga haha.



AB>@VO ?@> =0A
Ne bi trebalo da vas odnos bude doveden u pitanje ukoliko to uradis finim tonom,da to ne dozivi kao napad vec prosto rutinski razgovor. Bolje resavati stvari u samom startu i dok si jos smirena. Ne znam sta da mislim. Znaci zeli kontakt i sa njima,iako ih ne poznaje. Ovako barem odmah vidis ,i odlucis da li ces moci sa takvim ubuduce. Ovako se ponasaju tipicni zenskarosi. Nije problem ako su mu to zaista drugarice,poznanice,ali cisto sumnjam,jer kako bas da su sve neke cice po tvom opisu. Nisu oni toliko mutavi da ne znaju sta ce druga strana da pomisli.

[Bolchat ulaz 2 pricaona|Filmovi danas|Tražim djevojku za brak]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.