Život u Hogwartsu...iz očiju najdosadnijeg profesora...

četvrtak, 31.08.2006.

Početak...

"Još samo četiri dana do početka godine, a ja još nisam pripremio stvari za nastavu..." - mislio sam u sebi dok sam lelujao hodnicima Hogwartsa. Ušao sam u zbornicu, a u njoj ista slika kao i prošle godine. U najmračnijem kutku vidim Snapea kako piše plan ploče na pergament i prati me očima preko kojih je padala njegova jako masna kosa.
"Dali taj čovjek ikad pere kosu?" - pomislio sam i preusmjerio pogled u prof. Sprout koja je bila pretrpana knjigama i pergamentima. U desnoj je ruci držala mandragoru, a u lijevoj knjigu "Enciklopedija magičnih biljaka". Polako sam nastavio lelujati do prof. Flitwicka koji je kao i svi drugi profesori pisao plan ploče mumljajući sebi u bradu. Sada sam napokon došao do svojeg naslonjača. Uzeo sam pergament i počeo pisati...
"DOLAAAAZIII!!!!!" - odjednom sam čuo prof. Trelawney. Sva prestrašena je sjela u svoj naslonjač
"Tko dolazi, Sibyll?" - upitala ju je Minerva.
"D-d-dementor...." - odgovorila je, a svi su prestrašeno izvadili štapiće i stali pred vrata zbornice. Hodnik koji je vodio do zbornice postao je mračan i hladan. Hladni vjetar je dopirao do profesorskog živog zida. U zidu smo stajali Snape, Pomona, Minerva, Sibyll, Flitwick i ja. Svi smo izvadili štapiće.
"Lumos!" - povikali smo jedan za drugim.
"Ako je to i Dementor, kako je ušao?" - upitala je Pomona dok se velika crna sjena približavala k nama. Svi smo šutili, a Dementor se sve više približavao nama.
"Lumos Solem!" - Flitwick je potiho rekao i pretražio hodnik sunčevom svjetlošću.
"Pazi, Filius!" - iza Flitwicka se pojavio Dementor i pripremio se za poljubac.
"Expecto Patronum!" - povikali smo Snape i ja, a iz naših su štapića izašla dva velika bijela patronusa. Otjerali su Dementora i vratili svjetlost i toplinu u hodnik
"I to smo preživjeli..." - dodala je Trelawneyica. Svi smo se vratili u zbornicu na svoja mjesta i nastavili s radom...

Nastavak slijedi sutra...nadam se da je početan post dobar....pozdraf i do sutra

- 18:29 - Leti sovo, leti! (7) - Sad prepisuj na pergament! - *

četvrtak, 03.08.2006.

Povratak

Ja, Cuthbert Binns, profesor Povijesti Magije u školi čarobnjaštva i vještičarenja Hogwarts, povlačim se iz mirovine i natrag "uzimam" svoj posao. Naravno, počet ću pisat par dana prije devetog mjeseca jel tad tehnički počinje i Hogwarts i bezjačka škola. Sad ću vam malo pričat o "planu ploče" za sljedeću godinu u Hogwartsu. Zapravo, cijeli je program isti kao i svake godine:
Prva Godina
Antički Egipt
Druga Godina
1000 god. Prije Krista
Treća Godina
Četrnaesto Stoljeće
Četvrta Godina
1400 godine
Peta Godina
1600 godine
Šesta Godina
1800 godine
Sedma Godina
1970 godine
Osma Godina
1990 godine
Eto sad kad znate što ćemo raditi i obrađivati ove godine, pripremite se, učite jer će biti gadnih testova iznanađenja i ostalih iznanađenja.
Ajde pozdraf svim članovima Reda Feniksa i ostalima koji me čitaju i koji će me čitati ili su me čitali.
mahwavemahwave
E da, izmučit ću vas, izmučit!!!!!! Buahaahhahahahahah!!!

- 19:53 - Leti sovo, leti! (12) - Sad prepisuj na pergament! - *