Život u Hogwartsu...iz očiju najdosadnijeg profesora...

srijeda, 31.05.2006.

Opaki Planovi

Danas je začudo bio normalan dan. Digao sam se, pojeo nešto, popio čaricu plamenviskija i otišao na predavanje. Znao sam da ne može biti tako dobro. Imao sam prvaše. Govorio sam im o Antičkom Egiptu. Ali, Malfoy kao Malfoy ne bi bio Malfoy da nije nešto napravio...
"Furnu..." - započeo je potiho Malfoy dok sam postavljao pitanje gospođici Shinodi
"Gospodine Malfoy! Odgovorite mi na pitanje koje sam postavio gospođici Lari." - prekinuo sam ga u govorenju inkantacije Furnuculus
"Paaaa...." - odgovorio je
"Opet radite probleme?! Morat ću vam oduzet štapić! Accio štapić!" - Malfoyev štapić je došao do mene, te sam ga uzeo u ruke. Odnio sam štapić u kabinet i zatvorio ga u ormar koji je nakon mog zatvaranja nestao.
Nastavio sam sa predavanjem. Nakon završetka sata, Snape mi je prišao
"Vrati mu štapić!" - rekao je gromkim glasom uperivši vrh štapića u mene.
"Znam se ja koristiti magijom, znaš Snape? Vratit ću mu ga tek kad Dumbledore to dopusti." - rekao sam odlebdjevši do Albusa. Kasnije sam vratio štapić Malfoyu uz opomenu. Oduzeo sam mu 20 bodova zbog narušavanja mira u učionici.

Malo kasnije nakon petog i zadnjeg sata sam našao šnjofavca u kabinetu. "Malfoy je kriv, znao sam."
Opet sam ga kaznio. Nakon kažnjavanja naišao sam na krvavi zid na 5 katu.
"Scourgify!" - rekao sam, a krv je nestala. Odmah sam otišao to prijaviti Albusu.
"Nemam pojma što bi to moglo biti, Binns." - rekao je Dumbledore, izvevši tanki i lagani pokret štapićem staveći još jednu misao u sito sjećanja. Malo kasnije otišao sam do Minerve u kabinet.
Pisala je nešto na pergament većine poda u Velikoj dvorani.
"Minerva..." - započeo sam, a mladi Potter se skoro zabio u prozor Minervinog kabineta.
"Mali Potter!" - rekla je Minerva odhodajući do metlobojskog igrališta. Nisam saznao što se dogodilo ali nisam uočio manjak bodova u Gryffindorskom satu. Nastavio sam obilazak školom.
Uočio sam par čudnih stvari kao što su ektoplazna duha, predpostavio sam od Priori Incatatem, tj. magija je poništena sa Deletriusom.

Ajde, moram ić...

- 13:11 - Leti sovo, leti! (7) - Sad prepisuj na pergament! - *