Život u Hogwartsu...iz očiju najdosadnijeg profesora...

nedjelja, 28.05.2006.

Subotaaaaa....napokon

Jeeeej, subota. Znate i mi profesori se veselimo vikendu. Nema onih napasnih klinaca, provjerivanja zadaća i sastavljanja testova i ČAS-ova...
Probudio sam se tako rano da nitko nije bio budan, samo kućni vilenjaci.
"Dobro jutro, Dobby." - rekao sam mu dok je ležao na podu nasred kuhinje.
"Dobby! Dobby, jesi dobro?!" - tresao sam ga.
"Rennervate! Rennervate!" - vikao sam. Napokon, probudio se iz kome.
"Što je bilo, Dobby?"
"U-u-uzeli...b-b-bili su o-o-ovdje..." - rekao je drhtavim glasićem
"Tko je bio ovdje, Dobby?" - pitao sam ga držeći ga u rukama.
"S-s-s-smrtonoše...u-u-uzeli su s-s-svetu kuhaču!"
"Štaaa?"
"Prvi apriiil! Ha, ha, ha!" - Dobby je rekao sa smiješkom na licu...
"Da to više nikad, ama baš nikad nisi napravio!!! Jel jasno? ili ću te pretvorit u tvora...." - rekao sam mu izvadivši štapić
"S-s-samo sam se htio našaliti s vama, gospodaru! Nemoje se ljutiti. Dobby zločest, zločest!" - rekao je i počeo udarati glavom u zid.
"Ej, prestani...raskrvarit ćeš si glavu!" - rekao sam mu držeći ga za ruku/kandžu.

Obavio sma jutarnji obilazak po Hogwartsu i krenuo na jezero.
"Furnuculus! Daj prestani gnjavit više, govno jedno!" - rekla je Anna uperivši štapić u dječakovo lice.
"Neeee....ne ko jučer..."- Slytherin je zaurlao, mislim da je probudio cijelu školu
"Bravo, gospođice Rackwish. Odlično upotrijebljavanje čarolije koju je izumio Aber Nothimgaggen. Koje godine?" - rekao sam i pitao u isto vrijeme
"Paaaa...tisuću...profesore, nismo na satu Povijesti magije..."
"Samo sam se šalio." - rekao sami odlelujao dalje.
Malo kasnije, učenici i profesori su se probudili dok sam ja bio na jezeru. Bio je kraj lipnja, što je značilo prekrasan pogled na jezero i gnjvažu meni i učenicima 5 godine zbog ČAS-ova.
Gledao sam jezero i onda sam se vratio u dvorac. Vidio sam grupicu od troje. Potter, Weasley i Granger. Nerazdvojiva trojka, znao sam. Grangerica je pokazivala čaroliju levitiranja ostalima.
"Wingardeum Leviosa!" - rekla je, a pero je počelo levitirati...
"Incendio!" - zagrmio je mladić plave, zalizane kose, Malfoy
Odmah sam doletio do njih
"To nije bilo najljepše, gospodine Malfoy."
"O da, što mi možete, Binns? Možda me pretvorit u nešto???" - rekao je nasmijajući se
"Levicorpus!" - rekao sam, a Malfoy se okrenuo naglavačke.
"Spustite me! Odmah ili....ću vas reći tati i Snapeu!" - rekao je viseći naglavačke
"A šta mi može Snape?! Samo profesor Napitaka i crni mag u duši, ali ne i izvana! Imao sam ti ja O iz Čarolija i OOMS-a" - rekao sam mu spuštajući ga na pod.
Primio sam ga za ruku i rekao "Apparate!" - aparatirali smo se u Dumbledoreov ured.
Dumbledore ga je kaznio, a ja sam se vratio dvakodnevnom polu. Sastavljanju ČAS-ova.
1. pitanje: Po vašem mišljenju, što mislite o goblinskim bunama i dali je to bilo dobro za tadašnje čarobnjake vještice?

I tako sam nastavio pisati i pisati pitanja dok nisam završio. Eto, laku noć svima.
"Kak ćemo zagasit tu svijeću!? Aguamenti!" - svijeća se zgasnula!

- 00:26 - Leti sovo, leti! (3) - Sad prepisuj na pergament! - *