utorak, 23.12.2008.

Gdje je nestala čarolija?

Photobucket

Božić samo što nije stigao, a u zraku mi još uvijek nedostaje onaj "štimung", osjećaj da dolazi nešto veliko, nešto lijepo i obiteljsko
Oduvijek, u mojih nijevažnokoliko godina, jako sam voljela prosinac i sve ono što on donosi sa sobom. Sjećam se mirisa, boja, sjaja na kuglicama… .i nekako mi se čini da je prije sve bilo jače, intenzivnije, toplije…ja jednostavno više ne doživljavam prosinac onakvim kakav je bio.
Imate li i vi takav osjećaj?
Možda je tome kriva ova blagdanska potrošnja, milijarde kuna koje u prosincu odlaze "u vjetar". Kao da se natječemo tko će više potrošiti, čiji će pokloni biti veći i skuplji, čiji će blagdanski stol biti raskošniji, tko će imati ljepši bor, čiju će kuću krasiti više lampica.

Htjela ne htjela, povremeno je i mene hvatala panika, kao da su mi ovi divni blagdani postali još jedan stres u nizu. Što kome kupiti za poklon - iako su u pitanju samo sitnice, jesam li koga zaboravila, što kupiti za blagdanski stol – kao da možemo pojesti više nego inače, koje kolače napraviti da svi budu zadovoljni, pronaći najljepši bor koji će odgovarati izgledom i cijenom,…..i tako je uz niz problema lako zaboraviti da se božićni blagdani ne bi trebali svoditi na potrošnju, već na slavlje, na obitelj, koja je bit ovog blagdana.

Međutim, nakon tog prvog naleta panike odlučila sam da se ove godine ne dam uhvatiti u zamku potrošačkog ludila, odlučila sam ponašati se kao da se ništa posebno ne događa.
Pokloni će biti simbolične sitnice, ručak skoro kao svaki drugi nedjeljni ručak – ali da se ipak događa nešto posebno i veliko znati ću po tome što će se moja mala obitelj uspjeti sakupiti tog dana na zajedničkom ručku (što je inače vrlo teško i nemoguće organizirati).

Možda je to ona izgubljena čarolija, toplina obitelji i zajedništvo, iskreni zagrljaj i poljubac.
Veličina i cijena dara nisu mjerilo ljubavi, iskrenost i jačina zagrljaja puno su važniji.


I zato dragi moji blogeri, i vas sve iskreno grlim i ljubim i želim vama i vašim obiteljima Sretan Božić sa svim čarolijama koje on sa sobom nosi.


20:56 | Komentari (27) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.