Muž-puž čita i komentira
"a..a…mora da će je naći, ta se već udala………………………………………….za mene" (ne znam zašto mu je trebala tolika pauza hehe…...
Zajedno čitamo dalje reklame raznih agencija, ne znaš koji je slogan bedastiji od kojeg.
- Bez dileme riješite svoje ljubavne probleme,
- Rezervirani za ljubav, požudu i užitak,
- Ne želimo pričati koliko su drugi loši, nazovite i uvjerite se, mi smo najkvalitetniji,
- Ovo malo života nemojte trošiti na amatere, okrenite naš broj i ostvarite spoj,
- Žena se podrazumijeva, a ljubavnica je stvar izbora……
i mnogi drugi i mnogi slični.
A tek kako li su ponuđači maštoviti u izboru šifri (skoro kao i blogeri he-he) pa se tako može naći npr. Trešnjih cvijet, Mačka u kavezu, Jahta, Ružmarin, Dodir snova, Venerini vrtovi, Veličina nije važna, Tuđi krevet, Bambuča u troje, Moja štikla, Bijela kuta, Zamagljena stakla, Med i mlijeko, Užarena lava, Baršun………..pa sad možeš birati po opisu, duhovitosti i simpatičnosti oglasa, po stupnju inspiracije kod izbora šifre……..pa tko voli nek izvoli.
Okrećem jedan list, pa drugi, pa treći, pa……..tko zna koji, nikad kraja tim oglasima. I ne znam da li čitam tragediju ili komediju?
Tragediju zbog očite spoznaje da gdje ima tolike ponude ima još i veće potražnje.
Komediju zbog nadahnutosti što slogana, što teksta, što potpisa tj. šifre.
Zar je zaista došlo takvo vrijeme da ljubav tražimo putem oglasa?
Gdje je tu ljubav, romantika, ima li je uopće?
I zar tolikima emocije nisu ni važne, već samo taj blic susret kratkog daha, usputan i neobavezan?
Prosvijetlite mene totalnu "konzervu", zar se to može bez srca, bez emocija, bez duše????
|