subota, 29.12.2007.

Božić – malo južnije

Danas mi je namjera učiniti gricule onima koji su odlepršali malo sjevernije.
Dok okolo po svijetu vlada pravi božićni ugođaj snijega, leda, pahuljica, temperatura ispod ništice, naša lijepa obala za ove blagdane izgledala je ovako.
Zima, blagdani, Božić?
Da, da,….a ovaj Pozdrav Suncu….pa malo mi sliči na klizalište na ledu….

Photobucket

…. beskrajno plavetnilo…..

Photobucket

…..bijeli kamen, bijela obala, a sve okupano suncem….

Photobucket

…..odsjaj sunca, bez sunčanih naočala nikud…..

Photobucket

…..bonaca i jutarnji mir…..

Photobucket

…..blagdansko jutro, nigdje ni oblačka, riva poziva na điradu…..

Photobucket

…..duboko plavo more…..

Photobucket

…..s osekom možemo i mi pomalo poć…..

Photobucket

Eto jedne kratke šetnje u ovo blagdansko vrijeme, za fotografije je zaslužan moj muž-puž, pa kad mi ih je pokazao nisam mogla a da ih ne podijelim s vama, da vam pokažem kakvim nas je lijepim vremenom ove godine Božić počastio.







09:05 | Komentari (18) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.