Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
BLOGOVI KOJE CHITAM

:.KO.BILL..A..

05.05.2006., petak

bok ljudi...
neznam o chem da vam pishem... uopche nemam inspiracije... ma, koga briga, evo vam slikice...
KISS...TOKIO

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service SLATKISH
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service








- 10:18 - SCHREIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIB!!!!!!! (16) - AKO HOĆEŠ NA PAPIRU... - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


ID-Card von Antonija
AJ DODJITE NA MOJ CHAT!!!
kolko vas je trenutno tu...

evo vam malo muzike...
Tokio Hotel - Beichte
Music by Tess
Tokio Hotel - Schwarz
Music by Tess
Black Eyed Peas - Pump It
Music by Tess

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Free Web Counter
Free Web Counter



NEŠTO O MENI...
IME: Antonija
DATUM ROĐENJA. 23.03.1994.
RAZRED: 6.b
STA VOLIM: Dečke, Tokio Hotel,Barta Simpsona
STA MRZIM:Britney, Paris Hilton,US 5, školu,mlađeg burazaheadbang
NAJ FRENDICE: Iva, Nika
NAJ PREDMET: ne postoji,
NAJGORI PREDMET:SVIburninmad
DI ZIVIM: U Zagrebu
STA SLUSAM:Tokio Hotel, Green day mozda mrvicu
NAJ HRANA: pizza,ćevapi
KO MI SE SVIDA: BILLcerekcerekcerek!!!!
HOR.ZNAK: Ovan
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Image Hosted by ImageShack.us
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Durch den Monsun/Kroz Monsun

Prozor se više ne otvara
Unutra je sve puno tebe i prazno
i ispred mene se gasi posljednja svijeća
Čekam već čitavu vječnost
Da,konačno je vrijeme
Vani se skupljaju crni oblaci
Moram kroz monsun
Van svijeta
Na kraj vremena
Sve dok kiša više ne padne
Protiv nevremena
Duž ponora
I kada više ne mogu
mislim na to da ćemo
naletjeti jedno na drugo
Kroz monsun
Tada će sve biti dobro
Polumjesec nestaje ispred mene
Dok je još upravo bio kod tebe
I ako održi što mi je
zaista obećao
Znam,
da te mogu pronaći
Čujem tvoje ime u orkanu
Još više u to vjerujem,vjerovati
ne mogu
Moram kroz monsun
Van svijeta
Na kraj vremena
Sve dok kiša više ne padne
Protiv nevremena
Duž ponora
I kada više ne mogu
mislim na to da ćemo
naletjeti jedno na drugo
Jer nas više ništa
ne može zadržati
Hey!-Hey!
Borim se sa moćima
Iza ovih vrata
Porazit ću ih
I onda će me odvesti k tebi
I onda će sve biti u redu
I onda će sve biti u redu
Bit će sve u redu
Sve u redu
Moram kroz monsun
Van svijeta
Na kraj vremena
Sve dok kiša više ne padne
Protiv nevremena
Duž ponora
i kada više ne mogu
mislim na to da ćemo
naletjeti jedno na drugo
Jer nas više ništa
ne može zadržati
Kroz monsun
Kroz monsun
Onda će sve biti u redu
Kroz monsun
Onda će sve biti u redu

Leb die Sekunde/Živi sekundu

Od danas su dani
još samo napola dugi
Ništa više nije smiješno
Jušer je bilo prije 100.000 godina
Sutra to više nitko neće znati
Od danas je sat zamijenjen
odbrojavanjem
Sunce sja i noću
Oprostite upravo sam
razmišljao
Ali za to sada zaista nije
vrijeme....
Nema vremena! 4x
Živi sekundu
Ovdje i sada
Zadrži ju
Živi sekundu
Ovdje i sada
Zadrži ju
Inače je nema! 2x
Od danas svaki dan postoji
novi svijet
Planeti su na rasprodaji
Čitava galaksija se zaustavlja
A vrijeme juri kroz ubrzani pregled
Zajebi jučer i sjeti se
sadašnjosti
Prije nego li je zaboraviš
Oprosti upravo sam o tome
razmišljao
Ali za to sada zaista nije
vrijeme...
Nema vremena! 4x
Živi sekundu
ovdje i sada
Zadrži ju
Živi sekundu!
Ovdje i sada
zadrži ju
Inače je nema!
Vrijeme teče
Vrijeme teče 2x
Zaustavu ju
Vrijeme teče
Živi sekundu
Ovdje i sada
Zadrži ju
Živi sekundu
Ovdje i sada
Zadrži ju
Inače je nema! 2x
Vrijeme teče!
Zadrži ju!

Rette mich/Spasi me

Prvi put sám
U našem skrovištu
Vidim još naša imena na zidu
I ponovno ih brišem
Htio sam ti se povjeriti
Zašto si pobjegla?
Vrati se
Povedi me
Dođi i spasi me
Izgaram iznutra
Dođi i spasi me
Neću uspjeti bez tebe
Dođi i spasi me
Spasi me 2x
Naši su snovi bili laž
I nijedna suza istinita
Reci,da to nije istina
Reci mi sada
Možda negdje na radiju
Čuješ moj S.O.S.
Čuješ li me?
Ne čuješ?
Dođi i spasi me
Izgaram iznutra
Dođi i spasi me
Neću uspjeti bez tebe
Sebe i mene
Vidim još naša imena
i ponovno ih brišem
Naši snovi su bili laž
I nijedna suza istinita
Čuješ li me?
Nečuješ me?
Dođi i spasi me
Izgaram iznutra
Dođi i spasi me
Neću uspjeti bez tebe
Dođi i spasi me
Sebe i mene
Vidim još naša imena
I ponovno ih brišem
Naši su snovi bili laž
I nijedna suza istinita
Čuješ li me?
Nečuješ me?
Dođi i spasi me
Spasi me
Dođi i spasi me
Izgaram iznutra
Dođi i spasi me
Neću uspjeti bez tebe
Dođi i spasi me
Spasi me 4x

Freunde bleiben/Ostati prijatelji

Ti si ono što ja ne želim biti
Radije mrtav nego Bill
Možeš me poljubiti u guzicu
Hvala,nije potrebno
Nemam pojma što je to
Što me ljuti kada si tu
Seronja
Nemoj to shvatiti osobno
Ne govorim takve gluposti kao ti
Ne volim iste bendove kao ti
Za mene je to u redu
Ali učini mi samo ovu jednu uslugu
Molim te da ne ostanemo prijatelji
Draže mi je da se ne podnosimo
Nikada miti istog mišljenja
je bolje nego se muljati
Ne budimo radije prijatelji
To je u redu za tebe bez mene
Bez tipova kao što smo ti i ja
bilo bi dosadno
Moram te vidjeti svagoga dana
I druge koji te razumiju
Ti si najbolji među
potpunim idiotima
Nitne,lanci i tetovaže
mamica sve to dopušta
Zato nosiš taticine
duge gaće
Ne nosim sranja kao ti
Ne volim iste žene kao ti
To je u redu za mene
Ali učini mi samo ovu jrdnu uslugu
Molim te da ne ostanemo prijatelji
Draže mi je da se ne podnosimo
da ne budemo istog mišljenja
je bolje nego se muljati
ne budimo radije prijatelji
To je u redu za tebe bez mene
Bez tipova kao što smo ti i ja
bilo bi tako dosadno
(prijatelji,ne ostati prijatelji)
Ne pretvaraj se da si ljubazan
Jer ćeš zaista dobiti
(ne ostati prijatelji)
Ipak imam još dobronamjerni
savjet za tebe
Molim te da ne ostanemo prijatelji
draže mi je da se ne podnosimo
Da ne budemo istog mišljenja
je bolje nego se muljati
Ne budimo radije prijatelji
Molim te da ne ostanemo prijatelji
draže mi je da se ne podnosimo
da ne budemo istog mišljenja
je bolje nego se muljati
Ne budimo radije prijatelji
To je u redu
za tebe bez mene
Bez tipova kao što smo ti i ja
bilo bi dosadno
(ne ostanimo prijetelji)
Draže mi je da se ne podnosimo
(draže mi je da se ne podnosimo)
Ostati prijatelji

Ich bin nich´ ich/Ja nisam ja

Moje oči me umorna gledaju
Ne nalaze utjehu
ne mogu se više
gledati
Oslobodio sam se
Sve što je bilo nebo
Više u sebi ne mogu pronaći
Sve je nestalo kao u ludilu
Vidim se kako sve više
nestajem
Ja više nisam ja
Ako ti više nisi pored mene ja sam sam
I sve što je sada ostalo
od mene
Ne želim biti
Vani nebo visi ukrivo
A na zidu tvoje oproštajno pismo
Ja nisam ja
Kada nisi samnom,ja sam sam
Više ne znam tko sam
I sve je negdje gdje si ti
Bez tebe(bez tebe)
Kroz noć(kroz noć)
Više ništa nemogu u sebi naći
Što si napravio samnom
Vidim se kako sve više i više nestajem
Ja nisam ja
Kada nisi samnom,ja sam sam
I to što je sada još ostalo od mene
Ne želim biti
Vani nebo visi ukriva
A na zidu tvoje
oproštajno pismo
Ja nisam ja
Kada ti nisi pored mene
Ja nisam više svoj
Polagano nestajem
Nemoj me zadržavati
Više te ne mogu istjerati
iz sebe
Svejedno je gdje si
Dođi i spasi me
Ja nisam ja
Kada nisi samnom ja sam sam
i to što je sada ostalo od mene
Ne želim biti
Vani nebo visi ukrivo
A na zidu tvoje oproštajno pismo
Ja nisam ja
Kada ti nisi pored mene ja
nisam više svoj
( Polako nestajem
Nemoj me zadržavati)
Ne želim više postojati
(Svejedno je gdje si
Dođi i spasi me
Ja nisam ja)
Ne želim više biti

Wenn nicht mehr geht/Kada više ništa ne ide

Nema više nikoga tko me zaista
poznaje
Moj se svijet upravo ruši
Teče "happy end"
Ne bi trebao zbog tebe plakati
Znam da nismo besmrtni
Ali ti si jednom rekla
kada više ništa ne bude išlo
postat ću anđeo samo za tebe
I pojaviti se usvakoj tamnoj noći
i onda čemo odletjeti daleko odavde
Nikada se nećemo izgubiti
Dok mi se ne pojaviš prvi put
Pretvarat ću se da odozgo
Zajedno s oblacima plačeš za mene
Beskrajno dugo čekam na tebe
Ali tako beskrajno to i nije
Ti si jednom rekla
Kada više ništa ne bude išlo
Postat ću anđeo
samo za tebe
I pojaviti se u svakoj tamnoj noći
I onda čemo odletjeti daleko odavde
Nikada se nećemo izgubiti
Nikada više izgubiti
(kada više ništa ne ide)
Samo pomisli na mene i vidjet češ
anđela koji leti pored tebe
Samo pomisli na mene i vidjet češ
anđela koji leti pored tebe
Kada više ništa ne ide
Ja ću biti anđeo
Samo za tebe
i pojaviti se u svakoj tamnoj noći
i onda čemo odletjeti
daleko odavde
Nikada se više nećemo
Kada više
Kada više ništa ne ide 2x


Lass uns hier raus/Pustite nas odavde van

Dobro došli, u našem snu
Zabeane su zabranjene
Njemačkoj treba superzvijedza
A ne potpuni idioti
Potpuno svejedno ako nešto govori protiv
toga,ne zanima me
Pusti nas odavde van
Želimo ući
u naš san
kao prvi
Na zadržavaj nas
To je naš san
To je sve dozvoljeno
Ako želite možete gledati
Da
Svaki dan slobodni izbor
Napustili smo vaš put
Možete ostatak života
propustiti bez nas
I kada čitav svijet govori
protiv toga
Ne zanima nas
Pusti nas odavde van
Želimo uću u naš san
kao prvi
Na zadržavaj nas
To je naš san
To je sve dozvoljeno
Ako želite možete pri tome
gledati
Aako želite možete pri tome gledati 2x
Ma smo boy gupa
I kastirani smo
i sljedećeg ljeta ćemo se opet
razići
Četiri mala sna na tvom zidu
i sljedećeg jutra
Već si spalio postere
i sljedeće u svojoj ruci
Woa,Wau
Pusti nas odavde van
Želimo ući u naš san
kao prvi
Ne zadržavaj nas
To je naš san
To je sve dozvoljeno
Ako želite možete pri tome gledati 2x
Da
Ako želite možete pri tome gledati

Gegen meinen Willen/Protiv moje volje

Kako bih se trebao osjećati
Više se ne gledati
I mislite da ja to ne primjećujem
Gdje da sada idem
Što ste mislili
recite mi
Sada,u moje lice
Recite zašto
se sve ovo ovdje raspada
to me ubija
To je protiv moje volje
To je protiv svake logike
Zašto se sada morate rastati
Promijeniti svoja imena
Naš kraj je već tu
i ne izgovarajte to preda mnom
Zbog toga vas mrzim
To je protiv mije volje
Protiv(protiv)
Sam protiv
Zar ste već zaboravili
Kako nam je jednom bilo
Zar ste već spalili naše slike
zabit ću daske pred prozore
Zabarikadirati svoja vrata
Ne morate vidjeti
Da ja više ne mogu
Ne mogu više živjeti u vašem svijetu
Sređuje me
To je protiv mije volje
To je protiv svake logike
Naš kraj je već tu
i ne izgovarajte to preda mnom
Zbog toga vas mrzim
To je protiv moje volje
Protiv
Sam protiv
(Sam protiv) 5x
Prestanite s lažima
Ne želim ih više čuti
Pasljednji spokoj ljubavi
Ne trebate više zaklinjati
Ne želim vas više ometati
Ubijate me
Protiv moje volje
To je protiv moje volje
To je protiv svake logike
Zašto se sada morate rastati
Promjeniti svoja imena
Naš kraj je već tu
i ne izgovarajte to preda mnom
Zbog toga vas mrzim
To je protiv moje volje
Protiv
Sam protiv
Protiv
(protiv) 3x

Jung und nicht mehr Jugendfrei/Mladi i ne više slobodni
Uvijek se ustajete na vrijeme
i propuštate što se događa kod nas
Znate li išta,što ne vidite
Pogledaj što piše na našim jaknama
Oprodti,stojiš na putu
A mi moramo tuda proći
Mi smo mladi,ne više slobodni
žao mi je
Znam da ne bismo trebali
ali počinjemo živjeti
Mi smi mladi,ne više slobodni
Vaša računica s nama se nije ostvarila
Mi čemo već početi živjeti
Uvijek dolazite izravno
Niste nas vidjeli da dolazimo
Halo,vi imate problem
Zato što mi preuzimamo komandu
Oprosti,stojiš na putu
A mi moramo tuda proći
Mi smo mladi i ne više slobodno
Žao mi je
Znam da nebismo trebali
Ali počinjemo već živjeti
Mi smo mladi i ne više slobodni
Vaša računica s nama se nije ostvarila
Mi ćemo već početi živjeti
Mi smo mladi i ne više slobodni
Mladi i više nismo
mladi i više nismo slobodni
Mi smo mladi i više nismo
mladi i više nismo
mladi i više nismo slobodni
Mi smo uvijek ono što upravo ne trebate
To je žalosno
Ali u međuvremenu me zaboli za to
mi smi mladi i ne više dlobodni
Žao mi je
Znam da ne bismo trebali
Ali počinjemo već živjeti
(mi smo mladi i ne više slobodni)
Mi smo mladi i ne više slobodni
Vaša se računica s nama nije ostvarila
Mi ćemo već početi živjeti
Yeah
Mi smo mladi i ne više slobodni
mladi i više nismo
Mladi i ne više slobodni 4x

Der letzte Tag/Posljednji dan

Sada smo opet tu kod tebe
gore na krovu
Čitav svijet tamo dolje
može što se mene tiče
Večeras potonuti
Posljednji smo put skupa
Tek je počelo
Ako je ovaj dan posljednji
Molim te nemoj mi to još reći
Ako je toj kraj za nas
Ne revi to
(ne reci to ne reci)
Još ne
(još ne još ne)
Da li je ovo već dan poslije
Gdje svsati miruju
Gdje je horizont kraj
I svi snovi odlaze spavati
Posljednji smo put skupa
Tek je počelo
Ako je ovaj dan posljednji
Molim te nemoj mi to još reći
Ako je to ktaj za nas
Ne reci to
(ne reci to 2x)
Još ne
(još ne 2x)
To je posljednji dan
(to je posljednji dan)
To je posljenji dan
(to je poljednji dan)
Da li je to poslijednja kiša
kod tebe gore na krovu
Da li je to posljenji bladoslov
i naša posljednja noć
Naš kraj je počeo
Svejedno,mi smo još skupa
Ako je ovaj dan posljednji
Molim te nemoj mi to još reći
Ako je to kraj za nas
Ne reci to
(ne reci to 2x)
Ako je ovaj dan posljenji
Molim te nemoj mi to još rećo
I ako ostaneš umrijet ću
Još ne
(još ne 2x)
Još ne
(još ne 2x)
da li je to posljednja kiša
(dan je posljenji)
kod tebe gore na krovu
(ne reci mi to još)
Da li je to posljednji blagoslov
(kraj za nas)
Ne reci to
Još ne
To je posljednji dan

Unendlichkeit/Beskrajnost-Vječnost

Toplina nas nosi beskrajnost
Sve prolazi pored nas
Samo smo još nas dvoje na mjesečini
Beskrajnost
više nije daleko
Beskrajnost
Sada više nije daleko
Sredina vječnosti
sada je vrijeme
Zauvijek
je sve što nam ostaje
Kroz horizont
Pored neba
Beskrajnost
više nije daleko
Beskrajnost
sada više nije daleko 2x
(beskrajnost
više nije daleko
beskrajnost
sada više nije daleko
Beskrajnost)

SCHWARZ/CRNO

Svijet je naopako
Svaki kamen je poludio
Ne bojimo se
Još ne
Ono što dolazi je nepoznato
Trčali smo posljednje metre
Nedostaje još samo dio
i još jedan dio
Pogled unazad je crn
A ispred nas leži noć
Nema povratka
Srećom,srećom
Nema povratka,nema povratka
Kuda su svi nestali
Koji su ineče s nama?
Jesmo li se već odavno izgubili?
tamno je ovdje na svjetlu
Postoji sve i ništa
I zbog toga smo rođeni
Pogled unazad je crn
A ispred nas leži noć
Nema povratka
Srećom,srećom
Nema povratka,nema povratka
Hajde da potrčimo posljednje korake
i da onda zajedno spalimo tragove
Pođi samnom,pođi samnom
Pogled unazad je crn
I ispred nas leži noć
Nema povratka
srećom,srećom
Pogled unazad je crn
A ispred nas leži noć
Nema povratka
srećom,srećom
Nema povratka,nema povratka

Sex

Točno znam
da si prekrasna žena
i tako nešto kao ti
ne vidiš svaki dan
To je svejedno
to si ti i bez mene
Dobila si novog prijatelja za sebe
Volim sve,
kako hodaš
i kako me razumiješ
i kako si mi stalno u glavi
i onda postaje napeto
Imaš moje poštovanje
naposlijetku se ne radi više samo o sexu
Zbog tebe bih išao kroz zidove
Ti se prema meni odnosiš s poštovanjem
Naposlijetku se više ne radi samo o sexu.
Uvijek kada mislim na tebe
Imam neku glazbu u ušima
i najluđi tonovi mi se čine kao najljepši
Kao da je to puno anđela
ne postoji nebo,
ako postoji,postoji samo s tobom.
Volim sve
kako hodaš
i kako me razumiješ
i kako si mi stalno u glavi
i onda postaje napeto
imaš moje poštovanje
Zbog tebe bih išao kroz zidove
ti se prema meni odnosiš s poštovanjem
naposlijetku se više ne radi samo o sexu.