ponedjeljak, 08.09.2008.

Samo mala čestitka i mali znak pažnje... =)

Kako godine prolaze
i mi se sve više udaljavamo,
želim da znaš
sa si ti zauvijek u mom srcu!

Pomogla si mi prebroditi probleme,
prolazila si sa mnom kroz dobro i kroz zlo,
pomogla si mi zadržati osmijeh,
čak i kad sam plakala!

Image and video hosting by TinyPic

Pomogla si mi s ljubavnim problemima,
naučila si me kako biti jakom,
kako ću preživjeti daleko bez tebe?

I kamo god nas godine odvedu,
nijedno mjesto nije predaleko,
uvijek ću misliti na tebe,
gdje god bila...

Image and video hosting by TinyPic

Ti si predivna osoba,
sa predobrim srcem
na koje se uvijek mogu osloniti,
i želim da znaš,
da si mi najbolja prijateljica koju sam ikad imala!

Image and video hosting by TinyPic

Hvala ti,
za tvoju ljubav
i nježnost
i lijepu riječ!

Hvala ti,
što si tu
uz mene
i što mogu
s tobom podijeliti
i sreću i tugu.

Image and video hosting by TinyPic

Hvala ti,
što mi tvoja ruka
i blagi osmijeh
pokazuju put.

Hvala ti,
što brineš za mene.
Hvala ti,
za bezuvjetnu ljubav.
Hvala ti,
što si mi prijateljica!

Image and video hosting by TinyPic

Nives, ovim ti putem od sveg srca želim sretan ulazak u 20.godinu tvog života...
želim ti sve naj naj što se može poželjeti...
jer zaista činiš poseban dio mog života i značiš mi jako jako puno...
Volim te puno, i nadam se da ću ti barem malo biti takva prijateljica kakva si ti bila meni!

Neka ti Bog podari ono sto nemaš, a želiš, a zadržiš ono sto imaš, a voliš...
SRETAN TI ROĐENDAN


Image and video hosting by TinyPic

Update: (14.09.2008)
Hej, hej svima...
puno, puno vam hvala na prekrasnim komentarima...
ja bih vam uzvratila, ali ja sam otišla u Pulu, imam još neke ispite za riješit...
ovdje nemam internet, pa ne mogu komentirat...
ali želim da znadete da mislim na vas, i da vam se javim čim se vratim doma....
pusssaaaaa

ps. Janja sretan 20.-i rođendan... kisss


12:49 | Komentari 27 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.