nedjelja, 08.06.2008.

....¤....Well maybe there is a God above, But all I ever learned from love was how to shoot somebody who outdrew you....¤....


Well I've heard there was a sacred chord
David played and it pleased the Lord
But you don't really care for music, do ya?

Well it goes like this...the fourth, the fifth
The minor fall
And the major lift,
The baffled King composing Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah


Najprije vam se svima želim ispričati jer me nije bilo neko vrijeme....
zapravo bila sam ovdje.... ali bez inspiracije...
bez pravih riječi koje bih mogla pretvoriti u post...
bez pravih problema o kojima bih htjela pisati...
bez sreće koju bi htjela podijeliti...
onako ravnodušna.....


glitter-graphics.com

Well, your faith was strong but you needed proof
You saw her bathing on the roof
Her beauty in the moonlight overthrew you.

And she tied you to her kitchen chair
She broke your throne
She cut your hair
And from your lips she drew the Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah


I sad sam takva...
ništa ne osjećam...
osim neke čudne praznine i ravnodušnosti...
bilo je moje razdoblje depresije, tuge potištenosti...
no ono je prošlo....
bilo je moje razdoblje sreće...
no i ono je prošlo...
sad je samo praznina...

Peyton's Art

Well baby I have been here before
I've seen this room, and I've walked this floor
You know, I used to live alone before I knew ya.

And I've seen your flag on the marble arch
Love is not a victory march
It's a cold and it's a broken Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah


S vremena na vrijeme, priznajem fali mi malo uzbuđenja...
pa si ga onda i priuštim...
dopustim i svom srcu da ubrzano lupa zbog nekog...
dopustim da iščekujem poruke...
i dopuštam si maštanje...
i nadu...
i zaljubljenost...


glitter-graphics.com

Well there was a time when you let me know
What's really going on below
But now you never show that to me, do ya?

And remember when I moved in you
The holy dove was moving too
And every breath we drew was Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah,
Hallelujah, Hallelujah


A onda odjednom sve nestane...
i ja se ponovo zatvaram u svoj svijet...
svoje snove... ili da ih nazovem u moje noćne more..
no kako bilo... opet se vraćam na staro...
i zaboravljam na sve što sam prije osjećala...
ne prepuštam se mašti...
imam samo jedan cilj pred sobom koji moram ostvariti...
jedan jedini cilj...
a to je trenutno proći ovaj semestar na faxu...
sad počinju ispiti...i ne smije mi ništa odvlačiti pažnju...


glitter-graphics.com

Well maybe there is a God above,
But all I ever learned from love
was how to shoot somebody who outdrew you.

And it's not a cry that you hear at night
it's not somebody who's seen the light
it's a cold and it's a broken Hallelujah

Oo Hallelujah, Oo Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah


nije neki poseban post...
ali ipak je post...
barem znadete da sam tu...
da mislim na vas...
i da vas čitam....

pjesmu pjeva Kate Voegele... a pjesma se zove Hallelujah...
pjesma je iz 5 sezone Tree Hilla... koja je završila...
i ja jedva čekam novi nastavak ... i novu 6. sezonu...
=)

ostavljam vam pozdrave, zagrljaje, i poljupce....

One Tree Hill Cast


19:27 | Komentari 21 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.