utorak, 04.03.2008.

Istina

Ova pjesma zavrjeđuje cjeli post... napisala ju je Korina samo za mene... i opisala sve što ja želim reći, a neznam izreć u pjesmi...pjesma je tužna, a moje raspoloženje promjenjivo... malo sam tužna, malo sretna... ali neću više duljiti evo vam pjesmice......

Image and video hosting by TinyPic

Odjednom se budim; sama, uplakana, znojna cijela
Srce mi iskočit želi iz ovog preslabog tijela.
Sanjala sam da sam u ponor padala, tebe za pomoć molila
Sve dublje u tamu i hladnoću klonula
Samo tvoju ruku da me dohvati tražila.
Al' tad me tvoj hladni pogled još više zabolio,
Neki tihi i jedva čujni glas me upozorio;
Tvoju ruku on odavno ne grije, već se pored neke druge smije,
Tvoje nježne šapate ne čuje, jer mu ona kosu miluje,
Tvoja duša, cijelo tijelo, tvoje pjesme i riječi…
Odavno su bile samo smetnja na putu ka njegovoj sreći.



Image and video hosting by TinyPic


16:54 | Komentari 25 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.