petak, 04.01.2008.

Ti...

(kao prvo, ovaj post nisam ja napisala, tekst mi je bio predobar i morala sam ga objaviti... ali ujedno je izrečeno sve što bi i ja htjela reći...)

Jednoga dana kada me odlučiš zavoljeti, učini to onako slatko, skoro neprimjetno, da ja ne vidim...jednoga dana kada odlučiš da sam ja ta, nemoj mi dati do znanja, drži to u sebi..

Image and video hosting by TinyPic

Jednoga dana kada mi odlučiš reci da me voliš...nemoj govoriti ako to stvarno ne misliš..samo će me više boljeti ako odlučiš otići..ne moraš mi to reci da bi meni bilo lakše...riječi ionako malo znače, postupci su bitni...

Image and video hosting by TinyPic

Jednoga dana kada odlučiš biti samo moj, ne moraš se bojati da mi se sviđaju tvoj auto ili nešto materijalno..ne..prvenstveno mi se sviđas ti, jer da nije tako, ne bih stajala pored tebe i gledala te poput djevojčice..


glitter-graphics.com

Jednoga dana, kada pristanem biti tvoja, znaj da sam to napravila najiskrenije..poput neke djevojčice, bez skrivenih namjera..

Image and video hosting by TinyPic

Jednoga dana, kada pristanem biti tvoja, moras shvatiti da se bojim i da me strah..da ulazim u sve s dozom opreznosti, jer se bojim patnje..iskreno se bojim patnje..

Image and video hosting by TinyPic

Jednoga dana, kada pristanem biti tvoja, trebao bi znati da si od tog trenutka ti sastavni dio mog života i mene same..

Image and video hosting by TinyPic

Jednoga dana, kada pristanem biti tvoja, ne moraš se bojati, ne mislim se udavati za tebe, niti ti na vrat stavljati neke obaveze..samo želim malo ljubavi i nježnosti..ni na što te ne želim prisiljavati..


glitter-graphics.com

Jednoga dana, kada odlučim biti tvoja, znaj da sam to napravila "trijezne" glave i da sam prošlost ostavila iza sebe..


glitter-graphics.com

Ali..

Jednoga dana kada me odlučiš ostaviti, reci mi to iskreno, onako kako misliš..nemoj uljepšavati..jer uljepšavanje ne znaci mnogo, istina je bolna, ali se lakše prihvati od lijepih rijeci..


glitter-graphics.com

Jednoga dana, kada odlučiš otići, otiđi tiho, samozatajno..onako kako si i došao..


glitter-graphics.com

Jednoga dana, kada odlučiš otići, neka ti ne smetaju moje suze..ispkalat ću ih i bit će dobro..


glitter-graphics.com

I samo te molim jedno..jednoga dana kada odlučiš otići, budi čovjek i ostani mi prijatelj..


glitter-graphics.com


19:17 | Komentari 48 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.