subota, 22.12.2007.

Frozen

I can’t feel my senses
I just feel the cold
All colors seem to fade away
I can’t reach my soul
I would stop running, if knew there was a chance
It tears me apart to sacrifice it all but I’m forced to let go


Image and video hosting by TinyPic
oooo da....

ja sam opet doma...

i bit ću doma sljedeća 2 tjedna....

nije me bilo 2 mjeseca.... i jedva sam dočekala povratak....

ali i nisam napisala post jakoooooooo dugo....

pa mislim da je vrijeme....

Tell me I’m frozen but what can I do?
Can’t tell the reasons I did it for you
When lies turn into truth I sacrificed for you
You say that I’m frozen but what can I do?


Image and video hosting by TinyPic

Kako je ovdje hladno... ne mogu vjerovati...

Mrzim promjene klime ... na gore....

u Puli je, kad sam odlazila, bilo 14°c ... i sunce....

a doma je trenutno -4°c... snijeg...

to je razlika od 10°c.....

i za sad se jako, jakoo trudim ne izlaziti van...

no mislim da mi nekako i neće uspjeti...

vidjet ćemo...

neznam zašto... ali ne volim snijeg...

ne volim zimu... ni niske temperature...

ja sam dijete ljeta...

ja trebam sunce....

Image and video hosting by TinyPic


I can feel your sorrow
You won’t forgive me,
but I know you’ll be all right
It tears me apart that you will never know but I have to let go


Pjesma čiji lyricsi se nalaze u postu zove se Frozen - Within Temptation...

sam naslov me natjerao da je stavim u post...

vrijeme...

ali i predobar glas pjevačice...

svima toplo preporučam pjesmu...

Image and video hosting by TinyPic

Everything will slip way
Shattered peaces will remain
When memories fade into emptiness
Only time will tell its tale
If it all has been in vain



Ne sviđa mi se post...

nemam inspiracije...

no doći će i moje vrijeme...

a možda i neki bolji post...

al ne danas...

smrznuta sam...

:o)

Image and video hosting by TinyPic

I can’t feel my senses
I just feel the cold
Frozen...
But what can I do?
Frozen...


15:52 | Komentari 12 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.