nedjelja, 02.12.2007.

Jedna mala, izmišljena priča...

Kao sto naslov kaže... stavit ću vam jednu priču...
autor te priče je moja predobra, nezamjenjiva frendica koja je tu priču napisala kako bi me oraspoložila...
i vjerujte uspjela je...

e pa ovako
N:
bila jednom jedna mala H


glitter-graphics.com

H:
hmm
ne djeluje zanimljivo


N::
i živjela je u velikom dvorcu

Image and video hosting by TinyPic

H:
stavi nekog drugog, a ne mene

N:
ha ha ha
al to je moja pričica

H:
ok
ne prekidam te više

N:
al možeš se ti tu i tam uključiti
gdje sam ono stala?

e da taj dvorac se nalazio u državi zvanoj ***
živjela je ona sa svojom majkom, ocem i dva brata

Image and video hosting by TinyPic

H:
super

N:
uvijek je bila dobra i poslušna
sve dok jednog dana
nije upoznala princa M
on ju je toliko osvojio
da je odlučila nešto poduzeti
i krenula je u akciju

H:
hmm


glitter-graphics.com

N:
zavodila ga svojim savršenim pogledom
i iz dana u dan
oni su se sve više zbližavali


glitter-graphics.com

H:
to 100% ne pričaš o meni

N:
o da pričam
sam ti taj nastavak još neznaš
tako da...
slušaj

H:
slušam

N:
M je potajno gajio iste osjećaje prema H
al se on previše bojao to izraziti
zbog zlih ljudi u državi ***
al bilo mu je to preteško izdržati
i sve joj je priznao
bili su to sretni dani za njih
i cijela država se pomirila s time
da su oni stvoreni jedni za drugog
i prišla im u susret

Image and video hosting by TinyPic

ubrzo nakon toga rodila se i mala H
a ni ne samo godinu dana...

H:
isuse

N:
i mali M

Image and video hosting by TinyPic

H:
jesi ti normalna?

N:
ne

H:
vidim

N:
pa su odlučili
da bi bilo i vrijeme da svoju ljubav odugovječe
i pripremili su veliko slavlje povodom njihove svadbe
no na to slavlje bili su pozvani
samo najbolji njihovi prijatelji
slavlje je trajalo 10 dana

H:
oke


glitter-graphics.com

N:
i svaki dan se pilo, pjevalo, održavali su se koncerti i pilo (naravno)
bio je događaj za pamčenje
pilo se
oni još uvijek žive zajedno
ne ne u onoj državi
već u prekrasnom mjestašcu
koje neznam kak se zove
i uživaju svakodnevno vodeći ljubav

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

H:
znala sam

N:
no za to ima i posljedica

H:
dugo ti je trebalo
ma daj!!!

N:
a to su njihovih deset prekrane dječice

H:
ok ve si fakat pretjerala
2 su mi dosta
i previše

Image and video hosting by TinyPic

N:
pa su odlučili da oni sami sebi stvore malu državicu


the end

H:
a što je bilo s njezinim prijateljicama?

N:
ma one su nastavile piti i dalje i živjeti na njezin trošak...party

Image and video hosting by TinyPic

Eto to bi bilo to...
mene je priča ful namsijala...
šteta što se neće ostavriti...
a i nastala je pred koja 4, 5 mjeseca...
ali sam je spremila i sad sam je ponovo čitala...
htjela sam je podjelit sa vama...
ovim putem zahvaljujem frendici na toj priči i pozdravljam ju...wave
i nadam se da se neće ljutiti što sam priču podjelila sa vama...
Kiss kiss

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


16:31 | Komentari 48 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.