< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Na ovome blogu ću pisati najviše
o sebi i o mom društvu!!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Ovo su blogovi koje ja
posjećujem...a možete i vi...
Blog.hr
Forum.hr
Josipaaa kiss
Magdalenaparty
Kikooo
Samantha i Mateja
Vejsss
Dejana cerek
Lelasretan










Vi ste posjetitelj broj:


Free Counters
Free Counters










O meni...

IME:Josip
NADIMAK:Bila
DATUM ROĐENJA:15.4.1992
HOROSKOPSKI ZNAK:Ovan
STANUJEM:u Slavonskom Brodu,
naselje Livada
NAJBOLJI PRIJATELJI:Gera,Dany,Yoza,
Glibo,Tola,Bebe,Čičić,Rašić(cigo) smokin
NAJBOLJE PRIJATELJICE:Josipa,Jelena,
,Vedrana...thumbup
IZLAZIM U:Cezar,Valinor,Fortuna party
POHAĐAM:Srednju Tehničku školu,tehničar za elektroniku
HOBI:karate
SLUŠAM:narodno (cajke)

Imam i msn:josip.bilusic_15@hotmail.com








Click here for Myspace Layouts

 

[subota][26.04.2008.]

Evo i mene...

partyEjjjj ljudovi evo da i ja napišem novi post!
Evo prošli vikend Germina krizma!!Jao jao
neredi su to bili!!!Evo da malo opišem to slavlje
došli kod Germe Ja,Glibo i Yoza i krenuli pred crkvu!!!!
Došli tamo kao trojica mafijoza još svaki nosili bocu Dalmatina!!
Ajd sve to prošlo u crkvi!!!A sada ono glavno u Barun sali u Podvinju,slavlje!!!!Svi se razbacali i rasplesali i napili!!!!!I onda
otišli u grad onim taxijem Lincolnom tj. američki auto!!!Jbt auto je
ogroman nas četvorica iza sjeli i to sjedili onako komforno!!!!Ja,Yoza,Glibo,Dani,Zmajo i Bebe!!!Došli u grad!!!!U grad bezveze
ništ s ničim u 4h nigdje žive duše!!!!Eto dosta ode ja učiti!!!!haha.party
EVO POZDRAVI MOJIM LIVAĐANIMA:
-Germi,Yozi,Glibi,Toli,Čupi,Zmaji,
-Josipi,Moniki,Ini,Leli,Milki...
-Čičiću,Raši,Bebeu,Šalamonu,Hrci,Bodri
-i svima ostalima
wavemahwavemahmahwavemahwave



[ 54 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.