< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Na ovome blogu ću pisati najviše
o sebi i o mom društvu!!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Ovo su blogovi koje ja
posjećujem...a možete i vi...
Blog.hr
Forum.hr
Josipaaa kiss
Magdalenaparty
Kikooo
Samantha i Mateja
Vejsss
Dejana cerek
Lelasretan










Vi ste posjetitelj broj:


Free Counters
Free Counters










O meni...

IME:Josip
NADIMAK:Bila
DATUM ROĐENJA:15.4.1992
HOROSKOPSKI ZNAK:Ovan
STANUJEM:u Slavonskom Brodu,
naselje Livada
NAJBOLJI PRIJATELJI:Gera,Dany,Yoza,
Glibo,Tola,Bebe,Čičić,Rašić(cigo) smokin
NAJBOLJE PRIJATELJICE:Josipa,Jelena,
,Vedrana...thumbup
IZLAZIM U:Cezar,Valinor,Fortuna party
POHAĐAM:Srednju Tehničku školu,tehničar za elektroniku
HOBI:karate
SLUŠAM:narodno (cajke)

Imam i msn:josip.bilusic_15@hotmail.com








Click here for Myspace Layouts

 

[utorak][04.03.2008.]

Evo i mene...

Ej ljudovi ja se malo vratio!!!!!
Da nisam vam napisao s kolko sam prošao na polugodištu!!!!
Ustvari nisam ni prošao puko s 3 komada(matematika,fizika,geografijaheadbang)!!Ali jebiga sjebano je malo!!!!
Ali evo hvala dragom bogecu da sam sve ispravio!!!!!De dosta od jebenoj školi!!!!!!Eto bio u subotu u gradu meni bilo strava!!!!!Onda u nedjelju cijeli dan bio kod moje drage Josipe koju pozzzzdravljam!!!!!
Evo ima jedan novi bloger tu s naselja TEXAS LIVADA a to je
DANI!!!!!!
Evo to je to!!!!!!!!wavemahwavemah
Pozdrav Kumu Geri,Yozi,Daniju,Zmaji,Glibi,Čupi,....
I ljepšoj polovici:Josipi,Leli,Veci,Samanti,Valentini,......
wavemahwavemahwavemah



[ 55 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.