< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Na ovome blogu ću pisati najviše
o sebi i o mom društvu!!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Ovo su blogovi koje ja
posjećujem...a možete i vi...
Blog.hr
Forum.hr
Josipaaa kiss
Magdalenaparty
Kikooo
Samantha i Mateja
Vejsss
Dejana cerek
Lelasretan










Vi ste posjetitelj broj:


Free Counters
Free Counters










O meni...

IME:Josip
NADIMAK:Bila
DATUM ROĐENJA:15.4.1992
HOROSKOPSKI ZNAK:Ovan
STANUJEM:u Slavonskom Brodu,
naselje Livada
NAJBOLJI PRIJATELJI:Gera,Dany,Yoza,
Glibo,Tola,Bebe,Čičić,Rašić(cigo) smokin
NAJBOLJE PRIJATELJICE:Josipa,Jelena,
,Vedrana...thumbup
IZLAZIM U:Cezar,Valinor,Fortuna party
POHAĐAM:Srednju Tehničku školu,tehničar za elektroniku
HOBI:karate
SLUŠAM:narodno (cajke)

Imam i msn:josip.bilusic_15@hotmail.com








Click here for Myspace Layouts

 

[srijeda][12.09.2007.]

...EVO MENE NAKON SKORO TRI MJESECA...

Hy ljudi!!!!!!!Evo ja vam se napokon javljam!!!!!!!
E,da osmi razred sam završio sa četvorkom!!!!!
Školska godina je bila strava,pogotovo ekskurzija!!!!!!!
Evo ja sam se upisao u prvi razred srednje tehničke škole smjer tehničar za elektroniku!!!!!!!!!!!!!!
Škola počela prije tjedan dana!!!!!!U školi je super!!!!!!!Neznam više ni šta bi vam pisao!!!!!!!
Vjerujte mi sada ću pisati svaki dan!!!!!!!!!!!!!
Pozdrav:Geri,Joki,Toli,Bebeu,Podnaru,Marinu,Daniju,Josipi,Leli,
Gabrijeli,Moniki,Ini,Jeleni,Magdaleni...wavemahwavemahwave
mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave



[ 117 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.