chat i druge stvari

petak, 10.02.2006.

hEllO pEoPLe.....

kod mene nikaj... svi smo sad u sedmom nebu... ljubav... valentinovo... eto kaj ćete... a meni se ne da pisat post... zaljubljena sam... pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

- 14:52 - a reci nekaj! (2) - zar je tak zanimljivo? - kak hoćeš...

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi


  • Malo mi je prešo prek posta, al kaj ja tu mogu?

    La Tortura, Shakira feat Sanz

    Sanz:
    Ej parite mija guardatela poezija
    Guardatel alegrija parti

    Shakira:
    No pido ke todos los tia sean da sal
    No pido ke todos los vijernes sean da fijesta
    E tampoko te pido ke velvas rogando pardon siđoras kon vaso ho sekos
    Jablando deđa
    Aj amor, me duele tanto

    Sanz:
    Me duele tanto

    Shakira:
    Ke te fjoeras sin desir a donde
    Aj amor, for una tortura
    Perderte

    Sanz:
    Jo sege no si luza anto perolo
    Puer arela, al amor

    Shakira:
    No soro le pan vive lambre
    Uno de skuzas vivo džo

    Sanz:
    Soore ro le sampe ende jo sege
    Skuljo migo oora so

    Shakira:
    Mehor de guardas todo
    E sotok e raka mi se
    Pase das na desimesara
    No puede pedir ke livjerno perdonen rosal
    No puedo pedir los olmos kentregen perlas
    No puedo pedirle lueterno an simple mordal
    Janara rohando lo serdos, miles de perlas

    Sanz:
    Aj amor, me duele tanto, me duele tanto
    Ke no kreas maze mis promesas

    Shakira:
    Aj amor

    Sanz:
    Es una tortura

    Shakira:
    Perderte

    Sanz:
    Jo sege no si luza anto perolo
    Puer arela, al amor

    Shakira:
    No soro le pan vive lambre
    Uno de skuzas vivo jo

    Sanz:
    Soore ro le sampe ende jo sege
    Skuljo migo ra so

    Shakira:
    Mehor de guardas todo
    E sotok e raka mi se
    Pase das na desimesara

    Sanz:
    No te vajez, no te vajez
    Olje negrita mira, no te rajez
    De lumes a vjerne tjene mi amor
    De alme sta o mi ne mo
    Oje mi negra, no me ka ti je maj
    Porkuela fjera sinti utego paz
    Jo solo soj un umbre muj arepentido
    Sij komo lave ke velve su nido
    Jo sege no si luza anto perolo
    Puer arela, al amor

    Shakira:
    No soro le pan vive lambre
    Uno de skuzas vivo jo

    Sanz:
    Soore ro le sampe ende jo sege
    Skuljo migo ra so

    Shakira:
    Aj………Aj……..Aj..Aj..Aj
    A todo lo kečo farfe, una tortura
    parba raden davala tanto ke sja se
    siii džo rando peva…. džo….nj ja
    poj a džu la tol porte

    shakira
    Naravno, Shakira mi je naj pjevačica

    Usher
    A Usher naj pjevač

    Heeeeeeeeeeej uskoro će Valentinovo!!!
    myspace

    S. Valentine images



    myspace

    S. Valentine images



    myspace

    S. Valentine images



    myspace

    S. Valentine images



    myspace

    S. Valentine images



    myspace

    S. Valentine images



    myspace

    S. Valentine images



    myspace

    S. Valentine images



    myspace

    S. Valentine images



    myspace

    S. Valentine images



    myspace

    S. Valentine images



    myspace

    S. Valentine images



    myspace

    S. Valentine images



    myspace

    Stuff for your blog!



    myspace

    Stuff for your blog!



    myspace

    Stuff for your blog!



    MY MONTH
    Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com

    Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com





Ljudi koji su mi ostavili komentare na blogu (nema ih baš):

  • Unhappy girl =(, najbolja je, zaaaaaaaakon cura, ona mi je ostavila najviše komentara
    osvetnica, super cura, tek je počela i mora se malo ufurat, al je simpa
    anita18, dobra cura, ima odličan blog i puuuno komentara
    moj buraz, a eto kreten mi je našo blog, valjda sam zaboravila izbrisat iz povijesti, tak da je našo, uf
    cold bitch, čini mi se super cura, sam kaj dila prerušenu maricu uokolo, šalim se =)
    ***Dirrty***, ma ne znam je baš dobro, al ona je super sa unhappy girl, pa je sigurno ok cura, kaj ja znam, nikaj loše, moram ju upoznat
    angel..., super cura, ima genijalan blog i dizajn, onak sve u tonovima plave i crne, nikaj nije kričavo
    sweetgirl, ok cura, ne znam ju baš, al ima odličan blog i nick
    Ishi, to su zapravo tri cure, al meni je komentirala sam Ishi, njihov blog je odličan!
    moon_shadow, suuuupić cura, ima zakon blog
    dirrtysouthno1, ma genijalna cura, vesela, zakon, ima fora blogish
    girl in love, cura je naprosto fantastična, ima mrak blog, jest da nije baš uređen, al cura odlično piše, ima lijepa razmišljanja, ma zakon je
    Goleš, fora blogish, al mislim da bi to trebala malo sama napisat, svojim riječima, al ok je
    mlada komentatorica, zakon cura, ima super blog, jako simpa i voli pomoći

    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws