utorak, 05.09.2006.

Kros country Drava

Inače svakog utorka je kros na dravi... danas je bio i Sova i ja smo vozili...
Bilo je sve u svemu dobro... Ja sam vozio 34 minute i nešto a Sova nešto manje... Ovo mi je bio prvi kros... drugi utorak idem ponovno... Malo sam se umorio ali nema veze... preživjeti ćemo... pozdrav svim bajkerima...

- 21:09 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo su naša putovanja i sve o biciklima!(prijevozno sredstvo:bicikl!=)

Linkovi

Maithreya-Funk is our style

Tuljani blog

S unutarnje strane


Ostalo

Counters
CountersCOUNTER

Free Web Site Counter

UNIQUE COUNTER