srijeda, 21.06.2006.

Evo mene natrag

Ljudi pozdrav svima i oprostite sto nisam vise pisao nisu ni slomljene ruke ni put nego internet...:D.Oni koji me znaju razumiju zasto nisam isao do frenda na internet....Imam inspiracije napretak u ovom vremenu sam je dobiosmijehwink.
Evo ajte bok i ocekujte novi post u roku 1-1.5 dana "I will be back^^"yesyesyes

| 11:52 | Komentiraj (0) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Crno bijeli svijet i ja - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga



Bok svima u nazivu bloga možete vidjeti riječi "crno" i "bijeli"."Crno" jer mi je ovo već 3. blog,a "bijelo" jer se nadam da je poslovica treča sreča istinita:D.
Slobodno ostavljajte komentare bilo koje vrste.Svi su dobrodošli!



Obavijest
Ovako,evo nešto o meni::
Ime:I..n
Prezime:......
Grad:Zadar
Telefon:Hmm znam brojeve ali ih neznam poredu
Datum rođenja:Neznam moram pitat mater
Free Website Counters
Free Website Counters



Image Hosted by ImageShack.us Uvijek vas gledam!

Ovo su blogovi koje jednostavno MORATE posjetiti i komentirati::
Moj ludi frend
Zivot jedne lude Tine
Zelite znati sto je PUNK kliknite ovdje














Ovako otprilike izgledam jaImage Hosted by ImageShack.us:D

Plz glasajte sto bolje:D


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws

      

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Kliknite na Stisni me za srecu!!!! i otkrijte jos jednu nagradnu igru hehehe....Peace.


Jos malo o meni
Slusam:Rock,pop i zabavnu(mada je meni to sve isto:D)burninmadrolleyesparty
Hobi:Skupljanje starih CD-acerek
Tuca sa bratomheadbang
Slusanje i remix muzikezujo
Radenje animacija i kratkih filmovasmijeh

Visina:1,72
oci:plave naravno:D
kosa:neki mix nemam pojma ali inace bojam crveno za praznike!
:thumbup