utorak, 23.05.2006.

Evo još nešto o meni

Ovo je moja kućaImage Hosted by ImageShack.us.Ovo je moj autoImage Hosted by ImageShack.us.Ovo je moja kuća na moruImage Hosted by ImageShack.us.Ovo je moj najbolji prijateljImage Hosted by ImageShack.us.Ovo je moj najveći neprijateljImage Hosted by ImageShack.us. I to bi bilo to.




Cursors



| 11:16 | Komentiraj (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Crno bijeli svijet i ja - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga



Bok svima u nazivu bloga možete vidjeti riječi "crno" i "bijeli"."Crno" jer mi je ovo već 3. blog,a "bijelo" jer se nadam da je poslovica treča sreča istinita:D.
Slobodno ostavljajte komentare bilo koje vrste.Svi su dobrodošli!



Obavijest
Ovako,evo nešto o meni::
Ime:I..n
Prezime:......
Grad:Zadar
Telefon:Hmm znam brojeve ali ih neznam poredu
Datum rođenja:Neznam moram pitat mater
Free Website Counters
Free Website Counters



Image Hosted by ImageShack.us Uvijek vas gledam!

Ovo su blogovi koje jednostavno MORATE posjetiti i komentirati::
Moj ludi frend
Zivot jedne lude Tine
Zelite znati sto je PUNK kliknite ovdje














Ovako otprilike izgledam jaImage Hosted by ImageShack.us:D

Plz glasajte sto bolje:D


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws

      

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Kliknite na Stisni me za srecu!!!! i otkrijte jos jednu nagradnu igru hehehe....Peace.


Jos malo o meni
Slusam:Rock,pop i zabavnu(mada je meni to sve isto:D)burninmadrolleyesparty
Hobi:Skupljanje starih CD-acerek
Tuca sa bratomheadbang
Slusanje i remix muzikezujo
Radenje animacija i kratkih filmovasmijeh

Visina:1,72
oci:plave naravno:D
kosa:neki mix nemam pojma ali inace bojam crveno za praznike!
:thumbup