bijeli svijet

08.01.2006., nedjelja

Evo me napokon

uz velike isprike što u posljednje baš vam i nepišem postove želim vam sve Dobro u ovoj godini.

Umorna sam i iscrpljena. Mamurluka nikako da se riješim. Ne da mi se ić na kavu s frendicom, ne da mi se jesti, živjeti, samo spavam po cijele dane i čitam knjige. Sva sam kao nafiksana. Moji ukućani su primjetili da se polako fosiliziram od dosade pa su me nagovarali da idem na kavu s frendicom. Ah! Kava s frendicom po ovakom hladnom vremenu NI SLUČAJNO! Dopuzala sam do sobe i strovalila na krevet i nastavila spavati svoj zimski san. zzzzzzzz
Image Hosted by ImageShack.us
A sutra?

Ista priča. I tako sve do 16.01.2006. nadam se da ću moći preživjeti taj šok kad se vratim u školu.

Eh evo da malo i ja blebećem o tome kaj sam radila za Staru godinu :)
Mislim na 31.12. jel... ak se razumijemo...

Dan sam počela ko' i obično... popodne isto tako... navečer sam se ludo zabavljala i tako sve do jutra kad sam već skapavala od umora... i tako prođe stara dođe nova... mislim doček je bio urnebesan ali meni je sve nakon toga koma. Nedostaje mi društvo. Dečko. Frendice :(((
Bedeara ...živa bedara...

Nadam se da me niste zaboravili. Da sam vam još u mislima.

Vaša Mala Napast :)
- 19:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ljubiteljica životinja, jadranskog mora, hrane i života
Prava pravcata hedonistica - bolju nećete naći
Volim rock glazbu i nemogu bez nje
Mislim da su slovenci ok i neki od njih su full zgodni :))
Špreham na talijanskom, njemačkon, engleskom.... i latinskom (lol)
Mslim da su mačke podle ,a psi naivni... ljude djelim na mačke i pse... ja sam mačkopas
Mrzim nogomet i točka.
Volim mamu tatu brata psa i baku.


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




BTW - moj pas laje dok spava...jel to normalno???

Moji omiljeni linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

robbie4ever - za sve fanove Robbia Williamsa
DO NOT ENTER - jako cool blog!!! Nemojte se zezat pa ne pogledat!

Cursors


sve pet

Bigoo.ws images for your blog

Pet stvarčica bez kojih nemogu
1. Voda
2. Spavanje
3. Hrana ...u njam
4. frendice
3. internet

Pet stvarčica koje mrzim

1.nogomet
2.ne iskrenost
3.aroganciju
4. političare
5.još jednom nogomet

pet osoba koje jako volim

1.sebe -ne ne nemojte se nadati da sam egocentrična jednostavno imam svoje dostojanstvo
2.mamu
3.tatu
4.brata
5.dečka

pet vrsta hrane koje volim:

1. špinat sa pire krumpirom
2. njoke
3. špagete s bolonjskim umakom :)
4. sir i vrhnje
5.salate na milijun načina

Bigoo.ws images for your blog